درمان طبیعی برای میبرد با بزرگ شدن کبد و مثانهhttp://www.kidneyservicechina.com/pkd-treatment/705.ht

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای میبرد با بزرگ شدن کبد و مثانهhttp://www.kidneyservicechina.com/pkd-treatment/705.ht

 

درمان طبیعی برای میبرد با بزرگ شدن کبد و مثانه

س: من تنها کلیه پلی کیستیک بیمار بیماری در خانواده ام هستم و کراتین من در حال حاضر عادی است اما من میبرد. زیر می توانید به من بگویید: آیا هیچ درمانی برای این وجود دارد؟ سن من 26 است. من گزارش های پزشکی من را ضمیمه کنید.

A: مناسب برای درمان کیست های کلیوی به شرح زیر است: از یک طرف، ما مجبور به استفاده از طب غربی به کنترل علائم. برای مثال، پروتئین ادرار، فشار خون شما باید همه به خوبی با دارو کنترل شده است.

برای درمان کیست های کلیوی، کارشناسان طب گیاهی چینی، که می تواند بیماری اساسا درمان recommond. طب چینی روند رشد از کیست، این است که غیر فعال کردن سلولهای پوششی دیواره کیست و ساخت را از آن تابعی از ترشح از دست وجود را بگیرد. هنگامی که مایع کیست را ترشح نمی شود، کیست نمی خواهد تصویر را بزرگ تر ببینید.

برای کیست موجود، ما نمی توانیم اجازه دهید آنها را در اینجا باقی بماند، بنابراین ما از دارو برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و میکروسیرکولاسیون استفاده کنید. مایع کیست خواهد شد جذب و از طریق ادرار تخلیه شده است. اگر اندازه کیست کاهش می یابد، فشار بر بافتهای اطراف کلیه خواهد بود پایین تر، و عملکرد کلیه بهتر خواهد بود.

با توجه به گزارش های خود، کلیه خود را به وضوح inlarged شده است، پارانشیم کلیه به طور کامل با کیست جایگزین، به طوری که عملکرد کلیه به طور جدی کاهش یافته است. همچنین شما باید التهاب مثانه، عفونت، آسیب کلیه را تشدید کنند.

کبد شما بزرگ شده است، که بدین معناست که شما باید عوارض ناشی از مشکل PKD. شاید نیز کیست در کبد شما وجود دارد، به همین دلیل کبد شما بزرگ شده است.

به عنوان عملکرد کبد شما هنوز در محدوده نرمال است، شما باید درمان اولیه برای محافظت از آن را داشته باشند، بنابراین درمان به موقع در حال حاضر مورد نیاز است.

من به شدت نشان می دهد شما برای درمان در اولین زمان آمده است. اثر درمان فوق العاده خواهد بود اگر شما درمان زود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.