چگونه برای کاهش کراتینین 3.5 در FSGS

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 3.5 در FSGS

 

چگونه برای کاهش کراتینین 3.5 در FSGS

چگونه برای کاهش کراتینین 3.5 در FSGS؟ FSGS یکی از انواع سندرم نفروتیک است، آن است که آسان نیست به درمان، در اغلب موارد به استروئید مواد مخدر و یا داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی خوب جواب ندهد. سطح کراتینین با توسعه این بیماری بالاتر و بالاتر می شوند. پس چگونه برای کمک به یک بیمار های FSGS با کراتینین 3.5؟

کراتینین 3.5 می تواند بیماران FSGS که به این وضعیت در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که هنوز هم امکان خاص به توای آن را به شکل اول در بیاوری بگویید. سطح کراتینین بالا یعنی در حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است، بنابراین کراتینین 3.5 به اندازه کافی برای بیدار FSGS و توجه سایر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

در بالینی، بیماران مبتلا به FSGS و با کراتینین 3.5 معمولا توصیه می شود برخی از برخی از داروها را همراه با یک رژیم غذایی کم پروتئین، اما آن است که به اندازه کافی برای کنترل این وضعیت به خوبی نیست. برخی از بیماران مبتلا به FSGS ممکن است دریابید که هنوز بسیاری از پروتئینوری وجود دارد حتی اگر آنها در حال مصرف داروهای استروئید و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی است. از آن آسان است به درک که کارآمد ترین راه برای کاهش کراتینین بالا است که به بهبود عملکرد کلیه. اگر می توان آن را به دست آورد، نه تنها سطح کراتینین بالا، پروتئین در ادرار می تواند بهبود یافته است، همچنین نارسایی مزمن کلیه خواهد شد به طور موثر مانع است.

بنابراین ما تغییر تمرکز به بهبود عملکرد کلیه از کاهش کراتینین بالا. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است که معمولا در چین مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را نجات دهد کلیه های تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، در مقایسه با داروهای خوراکی چینی، از آن خارج شده است استفاده می شود. بیماران مبتلا به FSGS نیاز به دروغ روی تخت به آن را. اطلاعات خاص در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نمی خواهد در اینجا داده می شود، شما می توانید به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت و یا یک پیام را ترک ما، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن.

با بهبود عملکرد کلیه، بیماران مبتلا به FSGS را پیدا خواهد کرد کراتینین بالا به تدریج به سطح نرمال می رود، در حالی که بزرگترین بهره مند است به منظور بهبود کیفیت زندگی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.