کلیه پلی کیستیک علائم بیماری: خستگی و تهوع

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کلیه پلی کیستیک علائم بیماری: خستگی و تهوع

 

کلیه پلی کیستیک علائم بیماری: خستگی و تهوع

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است شکایت تهوع را تجربه و fatigue.They می تواند افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد و کاهش کیفیت زندگی آنها significantly.These دو شکایت عمدتا به دلیل به دلایل زیر است.

خستگی و تهوع در مراحل اولیه

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) ممکن است با خستگی و تهوع بیماری کلیه time.Polycystic بسیار طولانی زندگی می کنند کیست سنگین cysts.These متعدد پر از مایع است ممکن است باعث شود آنها احساس خستگی و هیچ انرژی در تمام طول روز.

کیست بزرگ، ممکن است آنها ستم معده organs.If مجاور را تحت تاثیر قرار، آن را می تواند جذب و هضم مواد غذایی تاثیر می گذارد، بنابراین در نتیجه تهوع.

خستگی و تهوع در مرحله پیشرفته

به عنوان کیست بزرگ، آنها را در اطراف بافت کلیه، ظلم و ستم، و در نتیجه decline.Fatigue کارکرد کلیه و تهوع در مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه پلی کیستیک به طور عمده به دلایل زیر نسبت داده است.

کلیه سالم می توانند EPO است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید های قرمز خون cells.However، به عنوان اختلال در کلیه ها، آنها می توانند normally.As کار نمی کند در نتیجه ترشح، تعداد کل گلبول های قرمز خون را کاهش می دهد، در نتیجه منجر به کم خونی.

تهوع یکی از نشانه ای از uremia.As کلیه ها قادر به حذف مواد زائد از بدن به اندازه کافی، سطح بالایی از اوره است که محصول جانبی از پروتئین در blood.The اوره ساخت که دستگاه گوارش را تحریک است، منجر به nausea.This شکایت می تواند تاثیر می گذارد مصرف غذایی است که می تواند نتیجه بیماری تاثیر می گذارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، خستگی و تهوع عمدتا به دلیل به کیست کنترل enlargement.To این نشانه ها به طور کامل، هدف درمان اولیه به کوچک طب گیاهی cysts.Chinese می تواند نفوذپذیری دیواره کیست را افزایش می دهد و تحریک دفع از fluids.As کیستیک نتیجه می ، کیست به تدریج کوچک خواهد شد و این علائم بهبود می یابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خستگی و تهوع,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.