چه مدت می تواند یک بیمار PKD زنده در دیالیز

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند یک بیمار PKD زنده در دیالیز

 

چه مدت می تواند یک بیمار PKD زنده در دیالیز

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) کلیه مترقی disease.Approximately 50٪ از بیماران مبتلا به ESRD توسعه و به در dialysis.How بستگی دارد مدت می تواند یک بیمار PKD روی دیالیز زنده است؟

برخی از آمارها نشان می دهد که 94٪ از طریق یک سال زنده ماندن. 70٪ از طریق پنج سال زندگی می کنند و 42٪ بعد از 10 years.There متغیرهایی که می تواند امید به زندگی بیماران تاثیر می گذارد.

سن

بیماران جوان تر می تواند بر روی دیالیز نسبت به افراد مسن تر زنده ماندن طولانی تر است. هشتاد و هشت درصد از کسانی که زیر 20 سال سن را از طریق پنج سال dialysis.Seventy و یک درصد از بیماران بین 20 و 44 ساله از پنج سال زنده ماندن زندگی می کنند. نرخ زنده ماندن به عنوان سن بیماران رها کنید.

عوارض

عوارض می توانند از دیالیز یا PKD itself.They ساقه شامل فشار خون کم، کم خونی، بیش از حد مایعات، خواب بیماری etc.Cardiovascular اختلال و عفونت دو علت مرگ مشترک از مردم در دیالیز هستند. کنترل بهتر این عوارض می تواند طول عمر مردم در دیالیز طولانی کند. شما می توانند یاد بگیرند که چگونه برای کاهش عوارض دیالیز است.

غذا

همانطور که کلیه بیمار قادر به حذف مواد زائد از بدن، سطوح بالایی از مواد زائد و مایعات می تواند در میان شروع دیالیز treatments.After ساخت تا، بیماران باید مکمل پروتئین نسبت به قبل افزایش دهد. یک رژیم غذایی برای PKD بیمار رژیم غذایی باید کم سدیم، فسفر، سدیم و fluids.It مهم است برای بیماران به یک متخصص تغذیه را به یک رژیم غذایی شخصی بر اساس کار خون.

درمان

تمام بیماران مبتلا به PKD در دیالیز یک امید به زندگی کوتاهتر از normal.If است یک درمان تهاجمی به تصویب رسید، آنها قادر خواهند بود به عنوان طولانی به عنوان population.If عمومی آنها درمان را برای کنترل عوارض و بهبود عملکرد کلیه خود، آنها زندگی می کنند قطعا دیگر و بهتر تصفیه life.Blood، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارو و غیره می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان PKD با کلیه Failure.Based بر شرایط بیمار زندگی می کنند، درمان متفاوت است recommended.You، می تواند ما را برای رسیدن به مشورت دانم چه گزینه درمان برای شما مناسب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.