مشکلات ممکن است فرد مبتلا به لوپوس چه کسی دریافت پیوند کلیه ممکن است چهره

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مشکلات ممکن است فرد مبتلا به لوپوس چه کسی دریافت پیوند کلیه ممکن است چهره

 

مشکلات ممکن است فرد مبتلا به لوپوس چه کسی دریافت پیوند کلیه ممکن است چهره

یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس یک زندگی طولانی تر زندگی می کنند، اما همه چیز را تا به دو طرف، هنوز هم وجود دارد برخی از مشکلات ممکن است شخص مبتلا به لوپوس که پیوند کلیه را دریافت کرده ممکن است در آینده با آن مواجه است.

افراد مبتلا به بیماری خود ایمنی لوپوس اریتماتوی سیستمیک (لوپوس) می تواند یک عدد یا عوارض پزشکی، مانند نفریت لوپوس را تجربه کنند. اگر این بیماری به خوبی کنترل نشده است، آن را به تدریج می تواند به نارسایی مزمن کلیه، و پس از پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ جان بیمار است. پس از دریافت پیوند کلیه، فرد مبتلا به لوپوس است به احتمال زیاد به صورت مشکلات احتمالی به شرح زیر است:

شکست ایمونولوژیک

بروز رد مزمن نیز ممکن است در بیماران مبتلا به لوپوس بالاتر باشد. شکست ایمونولوژیک ممکن است با افزایش آنتی بادی واکنشی پانل در افراد مبتلا به لوپوس، که ممکن است تا حدودی به دلیل حضور از آنتی بادیهای lymphocytotoxic غیر HLA در ارتباط است.

فعالیت بیماری لوپوس و نفریت لوپوس مکرر

معمولا، فعالیت لوپوس پس از پیوند کلیه کاهش می یابد. بیشتر بیماران هیچ فعالیت بیماری پس از پیوند کلیه، اما برخی از بیماران ممکن است فعالیت بیماری لوپوس عود توسعه. عود نفریت لوپوس در کلیه پیوند غیر معمول است، خطر کلی برای از دست دادن ارگان جدید منسوب به لوپوس در حال توسعه در کلیه پیوندی تنها 7 درصد است.

عوارض ترومبوتیک

عوارض ترومبوتیک نقش مهمی را در تلفات های پیوند اولیه در بیماران مبتلا به لوپوس بازی، به ویژه هنگامی که آنتی بادی های فسفولیپید موجود هستند. پس از پیوند کلیه، شریان کلیوی و یا ترومبوز ورید شده است در بیماران مبتلا به لوپوس گزارش شده است، و با توجه به یک گزارش، ترومبوز شریان کلیوی است مسئول 6٪ از دست دادن گرافت زمانی که آنتی بادی های فسفولیپید در حال حاضر.

ایمنی پایین

پیوند کلیه به خودی خود می کند و نه می تواند هر چیزی برای مقابله با سیستم ایمنی غیر طبیعی انجام دهد. در حال حاضر استفاده طولانی مدت از داروهای ضد رد بیشتر می تواند سیستم ایمنی بدن آسیب می رساند و باعث ایمنی کم.

هستند بسیاری از چیزهای بیماران مبتلا به لوپوس که پیوند کلیه را دریافت کرده باید در زندگی روزمره خود، به اطلاع پزشک بلافاصله تماس بگیرید هنگامی که برخی از احساسات ناراحت کننده اتفاق می افتد وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: است چهره,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.