چیزی در مورد نارسایی کلیه مرگ شما باید بدانید

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چیزی در مورد نارسایی کلیه مرگ شما باید بدانید

 

چیزی در مورد نارسایی کلیه مرگ شما باید بدانید

مرگ یک کلمه هر کس از ترس است. هنگامی که این وضعیت و به نارسایی کلیه، احساس ناراحت کننده و ناشی از یک سری علائم و عوارض بیماران نگران، اشتباه گرفته و حتی ترس می سازد. ما می توانیم احساس بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را درک کنید، این اطلاعات به شرح زیر است انتظار می رود تا به دست آوردن مجدد شجاعت به زندگی آنها.

نارسایی کلیه به این معنی که کلیه ها قادر به کار به طور معمول و به درستی. با این حال، نارسایی کلیه مرگ به طور مستقیم ایجاد نمی کند. مجموعه ای از عوارض نارسایی کلیه هستند به احتمال زیاد رخ می دهد، از قبیل نارسایی قلبی، کم خونی، فشار خون بالا، عدم تعادل الکترولیتی، خونریزی، شکستگی استخوان و کاهش پاسخ ایمنی بدن، و غیره، در حالی که مرگ را می توان با یک یا برخی از عوارض ناشی نارسایی کلیه است. علت اصلی مرگ و میر در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، بیماری های قلبی عروقی است که از عوارض کشنده ترین نارسایی کلیه است. بنابراین پیشگیری و درمان عوارض ناشی از نارسایی کلیه به نظر می رسد می شود بسیار مهم است.

به منظور رسیدن به این هدف، ما باید خون آلوده درمان و درمان نارسایی کلیه. کلیه ها فیلتر و تمیز کردن خون است که جریان به هر گوشه ای از بدن، در حال حاضر کلیه ها موفق به انجام این کار، ایجاد محصولات مواد زائد و سموم در خون برای ساخت. این بسیار ضروری است برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تمیز کردن خون. دیالیز است به اندازه کافی برای انجام این کار عنوان آن می تواند آن دسته از مواد مولکولی متوسط ​​و مواد ماکرومولکولی از بین بردن نیست. با توجه به نوع مواد سمی در خون، تصفیه خون روش مناسب انتخاب خواهد شد. دیگر تکنیک های تصفیه خون عبارتند از: تبادل پلاسما، جذب ایمنی، پرفیوژن خون، hemofiltration و به همین ترتیب. داروهای گیاهی چینی به طور معمول استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه، به عنوان طولانی به عنوان کلیه خود را نجات داد و عملکرد کلیه بازیافت شده است، این عوارض را می توان جلوگیری کرد و یا به طور موثر بهبود یافته است.

پیش آگهی از نارسایی کلیه، هنوز هم می توان از طریق درمان موثر بهبود یافته است، بیماران باید در مورد زندگی خود خوشبین است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بدانید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.