طبیعی کراتینین بالا و درمان BUN بالا

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

طبیعی کراتینین بالا و درمان BUN بالا

 

طبیعی کراتینین بالا و درمان BUN بالا

کراتینین بالا و طبیعی درمان BUN بالا است چه بیمار بیماری کلیوی می خواهید. لازم است برای بیماران به دانستن دلیل ریشه کراتینین بالا و سطح BUN بالا. تا زمانی به عنوان درمان است که در برخورد با ریشه است، به خوبی، آن را به ارزش توصیه می شود است.

کراتی نین یک محصول زائد در خون ناشی از متابولیسم طبیعی سلول های عضلانی، در موارد عادی است، آن است که توسط کلیه های سالم حذف شود. اگر کلیه ها از دست دادن توانایی خود برای فیلتر کردن خون، کراتینین می سازد تا در خون و سطح کراتینین افزایش خواهد یافت. کراتینین یک شاخص غیر مستقیم از GFR و یا چگونه به خوبی کار کلیه است. اگر ما را ترک از عوامل دیگر که می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار، کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است، به عنوان کلیه توانایی جبرانی بسیار قوی است. بنابراین کراتینین بالا است آسیب کلیوی شدید و کاهش عملکرد کلیه ایجاد می شود.

پس از سلول ها با استفاده از پروتئین، محصول باقی مانده زباله به خون و نیتروژن اوره بازگشته است. درست مانند کراتینین، نیتروژن اوره از بدن از طریق کلیه ها حذف خواهند شد. اگر کلیه ها به خوبی کار نمی کند، نیتروژن اوره در خون باقی بماند. خون نرمال شامل از mg / dl 7-20 از اوره است.

از اطلاعات ذکر شده در بالا، ما می توانیم می دانیم که علت ریشه BUN کراتینین بالا و بالا صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه ها است. بنابراین کارآمد ترین کراتینین بالا و درمان BUN بالا به این معنی است که در درمان و صرفه جویی در کلیه خود را با هدف، هر چند برخی از داروهای خاص و رژیم غذایی کم پروتئین اثر درمان خاصی در کنترل سطح BUN و کراتینین.

داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای صرفه جویی در کلیه های تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. به اصطلاح طبیعی کراتینین بالا و درمان BUN بالا این معنی است که هیچ عوارض جانبی وجود دارد. تمام داروهای گیاهی چینی از طبیعی، پس از آن توسط کارشناسان همسان آمده است، بنابراین بیماران نیازی به نگرانی در مورد عوارض جانبی. تا زمانی که کلیه ها را می توان ذخیره و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود، نه تنها کراتینین بالا و BUN بالا می تواند به حالت نرمال می آیند، همچنین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه. اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد داروهای گیاهی چینی، ما در اینجا برای کمک به شما می توانید آزادانه کارشناس آنلاین مشورت و یا یک پیام را ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.