سندرم نفروتیک: آیا استروئید می تواند آسیب چشم

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک: آیا استروئید می تواند آسیب چشم

 

سندرم نفروتیک: آیا استروئید می تواند آسیب چشم

شاید برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در حال تجربه اختلال بینایی و دیگر مشکلات چشم، سپس آنها را بدانم که آیا استروئید می تواند به چشم آسیب می رساند. خب، پاسخ مثبت است.

آسیب به چشم با کورتیکواستروئیدها است که معمولا مورد استفاده در درمان سندرم نفروتیک همراه است. کورتیکواستروئیدها، داروهای ضد التهابی قوی هستند، آنها اقدام به کاهش تورم در بدن ناشی از سندرم نفروتیک، علاوه بر این، آنها می توانند کمک به بازگرداندن عملکرد طبیعی کلیه را تا حدی. بر کورتیکواستروئیدها بهترین کار برای سندرم نفروتیک ناشی از بیماری با تغییرات ناچیز، بیش از 9 از 10 کودک مبتلا به بیماری با تغییرات ناچیز بهتر با استروئید. اما FSGS، نوع دیگری از سندرم نفروتیک، ممکن است به استروئید پاسخ است.

تمام داروها عوارض جانبی دارند، و استروئیدها بدون استثنا، مشکل در چشم یکی از عوارض جانبی استروئیدها است. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که از استروئیدها هستند به احتمال زیاد به تغییرات در چشمان خود، از جمله تاری دید و درد چشم. هنگامی که شما در پیدا کردن این ناراحتی، پزشک خود را بلافاصله تماس بگیرید. اگر بیماری به تاخیر افتاد، آن را به تدریج می تواند به آب مروارید یا آب سیاه ایجاد می شود.

علاوه بر آسیب به چشم، دیگر از عوارض جانبی استروئیدها شامل عفونت ها، افزایش فشار خون، افزایش قند خون، خستگی، صورت ماه، اضافه وزن، پوکی استخوان، افسردگی، مشکلات خواب، بی اشتهایی، تحریک پذیری و تغییرات رفتاری است و به همین ترتیب در.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از آسیب به چشم و دیگر از عوارض جانبی استروئیدها و یا شما در پیدا کردن وضعیت خود را نمی تواند به خوبی توسط استروئیدها کنترل، کارشناسان توصیه شما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان طبیعی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. پس از آن به طور عمده در بالینی چینی استفاده می شود. اکنون بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک خارجی در حفظ و مصرف آن را در خانه به اثر درمان بهتر است. اگر شما علاقه مند به سندرم نفروتیک و طب چینی است، ما در اینجا برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چشم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.