به همین دلیل می تواند از افزایش وزن اتفاق می افتد در سندرم نفروتیک

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

به همین دلیل می تواند از افزایش وزن اتفاق می افتد در سندرم نفروتیک

به همین دلیل می تواند از افزایش وزن اتفاق می افتد در سندرم نفروتیک

اکثر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک افزایش وزن است که می توانید آنها را به درجه خاصی زحمت را تجربه کنند. افزایش وزن نه تنها می تواند تاثیر شکل بدن خود را نیز باعث یک سری از علائم دیگر. حالا اجازه دهید این موضوع با هم ببینید.

چرا می تواند افزایش وزن اتفاق می افتد در سندرم نفروتیک؟

تورم (ادم): تورم یک علامت بسیار شایع سندرم نفروتیک، ویژه اطراف چشم بیمار یا در مچ پا و پا است. این می تواند از آسیب کلیه که منجر به نشت پروتئین به ادرار است که هم یک علامت معمولی از سندرم نفروتیک می شود. از دست دادن پروتئین از خون می تواند در نتیجه احتباس مایع در بافت ها، که منجر به افزایش وزن می شود. چه تر است، اگر معده و روده تحت تاثیر قرار می گیرد، ادم نیز می تواند باعث از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ.

اثر جانبی گلوکوکورتیکوئید: گلوکوکورتیکوئید به طور معمول استفاده می شود برای درمان سندرم نفروتیک، اما همراه با برخی از عوارض مانند عفونت ها، افزایش فشار خون، صورت ماه، افزایش وزن، چاقی مرکزی، تحریک پذیری و تغییرات در رفتار، سردرد، خستگی، و غیره اگر شما کودک مبتلا به سندرم نفروتیک، شما باید توجه بیشتری به این عوارض پرداخت. به منظور تاثیر گذاری رشد و توسعه خود، پدر و مادر می تواند درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک را انتخاب کنید.

چگونه برای مقابله با اضافه وزن در سندرم نفروتیک؟

معمولا، تا حدی، افزایش وزن را می توان توسط دیورتیک است که معمولا مورد استفاده در درمان ادم بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، رها شوند. اما برخی از موارد ممکن است اثر درمانی آشکار دست نمی دهد.

کارشناسان می گویند که مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که کلیه خود را می توان نجات داد، و کلیه ها قادر به بازگشت به کار به طور معمول، هیچ نشانه ای از سندرم نفروتیک خواهد شد بهبود یافته است به طور موثر، در عین حال، نارسایی مزمن کلیه را می توان جلوگیری کرد. نگاهی به عوارض جانبی را در نظر کارشناسان نشان می دهد بیماران برای انتخاب یک درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک. البته شما می توانید به ما یک پیام را ترک و یا مشورت کارشناسان آنلاین در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد سندرم نفروتیک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.