درمان طبیعی برای لوپوس نفریت مرحله 4

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای لوپوس نفریت مرحله 4

 

درمان طبیعی برای لوپوس نفریت مرحله 4

درمان طبیعی برای لوپوس نفریت مرحله 4 چیست؟ نفریت لوپوس یک وضعیت که در آن کلیه ملتهب است با توجه به لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، بیماری سیستم ایمنی بدن است. نفریت لوپوس در 22٪ تا 50٪ از بیماران مبتلا به SLE مشاهده شده است. می توان آن را به 5 مرحله بر اساس بیوپسی تقسیم شده است.

لوپوس نفریت مرحله 4 است هر دو شدید ترین و رایج ترین زیرگروه است. بیش از 50٪ از گلومرول ها درگیر هستند. ما می توانیم آن را نفریت پرولیفراتیو منتشر تماس بگیرید، آن را به منزله حدود 40٪ از موارد و نارسایی کلیه در لوپوس نفریت مرحله 4 مشترک است. این که آیا یک درمان طبیعی برای لوپوس نفریت مرحله 4 می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از نارسایی کلیه و بهبود کیفیت زندگی است؟

لوپوس نفریت مرحله 4 است که عمدتا تحت درمان با کورتیکواستروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی قرار، اگر این وضعیت را می توان به درجه خاصی کنترل، آن است که قادر به کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه به طور موثر به عنوان علل ریشه ای می تواند با آن برخورد می شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان طبیعی برای لوپوس نفریت مرحله 4 در چین است. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، داروهای گیاهی چینی بازی توابع معجزه آسا در طول درمان. از طریق تخریب، آن دسته از کمپلکسهای ایمنی واریز در کلیه ها می تواند حذف شود، که آسیب بیشتر به کلیه ها را کاهش می دهد، از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، گیاهی چینی داروها می توانند به تدریج ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، علائم و نشانه های نفریت لوپوس خواهد شد بهبود یافته است، دیالیز و پیوند کلیه می توان جلوگیری کرد، که چیزی است که هر بیمار بیماری کلیوی می خواهید برای دیدن. داروهای گیاهی چینی نیز می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم و بهبود ایمنی از طریق از بین بردن عامل بیماری زا و حمایت واقعی چی.

همانطور که به لوپوس در خون، داروهای گیاهی چینی نیز قادر به مقابله با هستند، اما Exchange جستجوی پیشرفته تصفیه خون روش پلاسما می تواند انجام دهد. یک پیام را ترک ما اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این طبیعت برای درمان لوپوس نفریت مرحله 4.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.