چرا وجود دارد پروتئین در ادرار در نفریت

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چرا وجود دارد پروتئین در ادرار در نفریت

 

چرا وجود دارد پروتئین در ادرار در نفریت

نفریت اشاره به التهاب کلیه ها، که می تواند عملکرد کلیه را مختل و باعث مترقی decline.Protein عملکرد کلیوی در ادرار نشانه ای معمولی از نفریت است.

علل پروتئین در ادرار در نفریت

کلیه نقش مهمی در body.They ما را بازی می توانید فیلتر کردن مواد زائد از خون و همچنین حفظ مواد مفید در body.There است انواع شرایط است که می تواند باعث التهاب کلیه ها، مانند اختلال خود ایمنی، عفونت، سوء استفاده مواد مخدر etc.As التهاب کلیه و اختلال می شود، مقدار زیادی از پروتئین را از طریق کلیه ها نشت و در نهایت در urine.If پروتئین اضافی در ادرار وجود دارد، ادرار کف آلود یا frothy.Heavy پروتئین در ادرار تبدیل خواهد شد یک شتاب دهنده بزرگ از زوال عملکرد کلیه است نفریت.

مدیریت پروتئین در ادرار در نفریت

برخی از داروهای ضد فشار خون، مانند مهار کننده های ACE و ARBs، ممکن است به حفاظت از کلیه ها و پروتئین کمتر در داروهای urine.These ها معمولا به بیماران تجویز می شوند، حتی اگر فشار خون بالا را ندارد کمک کند.

بیماران مبتلا به نفریت باید نگه داشتن فشار خون خود را در زیر 130/80mmHg.To حفظ این هدف، یک فرد ممکن است نیاز به ترکیبی از دو یا بیشتر از داروهای ضد فشار خون. در صورتی که به تجمع مایع در بدن وجود دارد، دیورتیک ها معمولا تجویز می شوند برای کمک به بدن خلاص شدن از مایع بیش از حد در بدن.

این بیماران باید به یک متخصص تغذیه ارجاع به او / او بخواهید تا یک غذا خوردن سالم plan.The رژیم غذایی به طور کلی برای نفریت باید در نمک و پروتئین کم می باشد. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به یک برنامه رژیم غذایی شخصی.

درمانهای فوق می تواند کمک به از بین بردن پروتئین در ادرار در نفریت، اما آنها نمی توانند از بین بردن causes.As آن در بالا ذکر شد، پروتئین در ادرار را از کلیه ساختار کنترل impairment.To »آن را به طور کامل و اساسا، هدف درمان کلیدی است برای بازگرداندن اختلال کلیه ساختار و بهبود عملکرد کلیه است.

داروهای گیاهی چینی تونیک به کلیه ها هستند و می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک. اگر کلیه ها بهتر می تواند کار کند، پروتئین در ادرار در نفریت بهبود می یابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.