پیشرفت آهسته از FSGS با 19٪ عملکرد کلیوی

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پیشرفت آهسته از FSGS با 19٪ عملکرد کلیوی

 

پیشرفت آهسته از FSGS با 19٪ عملکرد کلیوی

مادر من با از FSGS حدود دو سال ago.Currently از عملکرد کلیه خود را شاید حدود 19٪ تشخیص داده شد. آیا هر گونه مواد مخدر و درمان که ممکن است پیشرفت FSGS کند وجود دارد؟

گلومرول ها و واحد های کاربردی در کلیه ها و به طور معمول می تواند خون را فیلتر. FSGS است که به طور معمول با اسکلروز و نکروز از glomeruli.As اختلال گلومرول نمی تواند به طور معمول کار برجسته، آن را بی شمار از علائم از جمله پروتئینوری، خون در etc.As ادرار مادر خود را تنها 19 درصد عملکرد کلیه می شود، آن را نشان می دهد که مقدار زیادی از گلومرول ها درگیر شده اند. این غیر ممکن است برای معکوس کردن سلولهای نکروز کلیوی به کار در again.But برخی از درمان می تواند بافت های کلیه از آسیب رساندن بیشتر متوقف و تعمیر بخش های آسیب دیده از tissues.If کلیه به طوری است، این بیماری پیشرفت و عملکرد کلیه خود را متوقف بهبود خواهد یافت.

با این حال، FSGS یک اختلال مقاوم است و در حدود 50٪ از بیماران را پاسخ نمی دهند به steroids.Even اگر مادر خود را می توانید به آن پاسخ می دهند و است بهبودی پروتئینوری، او هنوز هم به عود مکرر را تجربه.

برای درمان FSGS به طور موثر و جلوگیری از پیشرفت آن، اهداف درمان زیر را باید به دست آورد.

مهار فعالیت غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن

حذف کمپلکسهای ایمنی در هر دو خون و کلیه ها

بازگرداندن کلیه های آسیب دیده بافت

بازسازی ایمنی

صرف رگ های خونی و فعال خود بازسازی بافت های اختلال در کلیه

Osmotherapy طب میکرو چینی و تصفیه خون توصیه می شود درمان برای FSGS.And راه حل درمان خاص بر اساس شرایط فردی طراحی شده است.

تصفیه خون می تواند زباله و مجتمع ایمنی در body.Thus ها از بین بردن آن می تواند کمک به حذف عوامل trigging التهاب در کلیه ها و کمک به کراتینین کمتر، BUN و غیره

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در طب گیاهی چینی و انواع مختلف گیاهان در این درمان مبتنی در داروهای condition.The فردی استفاده می شود بر اساس تونیک به بافت های کلیوی هستند و می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال فعال در جهت بهبود عملکرد کلیوی.

پس از درمان فوق، علل زوال عملکرد کلیوی FSGS removed.Therefore خواهد بود، آن را به پیشرفت بیماری را متوقف کند. با احیای بافت های اختلال کلیه، عملکرد کلیه مادر خود را به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.