چگونه برای خلاص شدن از تغییرات حداقل بیماری (MCD)

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای خلاص شدن از تغییرات حداقل بیماری (MCD)

 

http://www.kidneyabc.com/ckd-treatment/1524.html

بیماری با تغییرات ناچیز (MCD) شایع ترین علت سندرم نفروتیک در children.While بیماری یک پیش آگهی خوب است، برخی از کودکان ممکن است relapses.How مکرر را به خلاص شدن از شر بیماری با تغییرات ناچیز تجربه؟

بیماری با تغییرات ناچیز (MCD)

در بیماری با تغییرات ناچیز، نفرون در کلیه کلیه involved.Each است که متشکل از بیش از یک میلیون نفرون، که خون فیلتر و تولید urine.The عروق خونی کوچک در نفرون به نام گلومرول می تواند خون را فیلتر و حذف wastes.However است، در حداقل تغییرات در بیماری، گلومرول ها دچار اختلال شده و قادر به عمل normally.As نتیجه، هزاران نشانه رخ خواهد داد از جمله ادرار کف آلود، تورم، افزایش وزن و پروتئینوری.

چگونه برای خلاص شدن از بیماری با تغییرات ناچیز؟

کودکان مبتلا به بیماری با تغییرات ناچیز معمولا به کورتیکواستروئیدها پاسخ بسیار خوبی برخوردار است و می تواند بهبودی پس از دوره treatment.However داشته، برخی از بیماران ممکن است نیاز به ماندن در استروئید به نگه داشتن این بیماری در استفاده remission.Long مدت از این داروها می تواند طرف بسیاری به ارمغان بیاورد اثرات آن بر بدن و بر رشد و توسعه کودکان به طور قابل توجهی.

همانطور که برای بزرگسالان مبتلا به سندرم نفروتیک، آنها را به استروئید پاسخ نیست و همچنین children.They ممکن است عود مکرر را تجربه و وابسته در steroids.If بیماران مبتلا به بیماری با تغییرات ناچیز سه بار یا بیشتر عود تبدیل ممکن است به therapy.However سیتوتوکسیک پاسخ بهتر این داروها می توانید تعداد زیادی از عوارض جانبی در بدن شود.

وجود دارد هر نوع درمان جایگزین برای کمک به خلاص شدن از شر بیماری با تغییرات ناچیز در نظر گرفتن عوارض از استروئید و درمان سیتوتوکسیک، یک درمان طبیعی برای افراد مبتلا به بیماری با تغییرات ناچیز شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی therapy.As مبتنی بر گیاه آن را حاوی مواد مخدر شیمیایی است، آن را عاری از عوارض جانبی در body.This درمانی می تواند بیماری با تغییرات ناچیز از علل آن درمان برای کنترل آن به طور کامل است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.