کمردرد و خون در ادرار در بیماری های کلیوی

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کمردرد و خون در ادرار در بیماری های کلیوی

 

کمردرد و خون در ادرار در بیماری های کلیوی

کمر درد و خون در ادرار دو شکایت شایع بیماری کلیوی. علل و چگونگی مدیریت آنها چه هستند؟

کمر درد

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند تجربه کمر درد، به خصوص پس از رزق work.This یک روز ممکن است به علل زیر نسبت داده شده است.

عفونت دستگاه ادراری است که معمولا در کلیه دیده می شود disease.It یک علت شایع از pain.Blood پشت در ادرار و تب است همچنین می توانید در دستگاه فرهنگ infection.Blood ادرار دیده می شود برای پیدا کردن ویروس یا باکتری به علت عفونت انجام است. سپس آنتی بیوتیک های مورد نیاز برای کنترل عفونت های دستگاه ادراری.

اگر بافت کلیه زخم، کلیه ها خواهد shrink.The کشش کپسول کلیوی می تواند درد کلیه در بیماری کلیوی شود.

در بیماری کیستیک کلیه، کمر درد است عمدتا به دلیل بزرگ شدن cysts.As کیست ظلم و ستم به بافت مجاور کلیه و دیگر اندام ها، و در نتیجه کمر درد است. در این مورد، هدف درمان اولیه، به کوچک شدن کیست.

خون در ادرار

خون در ادرار نیز به عنوان هماچوری از جمله به هماچوری های میکروسکوپی hematuria.Microscopic و ناخالص شناخته شده می شود و تنها تحت microscope.If متوجه از دست دادن بیش از حد سلول های قرمز خون در ادرار وجود دارد، ادرار قرمز یا کولا رنگ تبدیل خواهد شد.

در شرایط مناسب، کلیه ها می تواند مواد زائد از بدن سلول های قرمز خون در body.However حذف و حفظ، اگر فیلتر در کلیه ها، کلیه ها دچار اختلال موفق به کار normally.As نتیجه، سلول های قرمز خون از طریق فیلتر و پایان عبور در urine.To درمان خون در ادرار، هدف درمان اولیه برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

همانطور که در بالا ذکر شد، عفونت ادراری می تواند خون در ادرار می شود. علاوه بر این، سنگ کلیه دستگاه ادراری آسیب در هنگام حرکت.

در بیماری کیستیک کلیه، اگر پارگی کیست، آن را باعث خون در ادرار و pain.To پشت ناگهانی جلوگیری از پارگی کیست، شما باید درمان به کوچک شدن کیست. (چگونه به جلوگیری از پارگی کیست های کلیوی)

فوق علل و مدیریت درد کمر و خون در ادرار در بیماری کلیوی. اگر شما در مورد علل مشکل شما روشن نیست و می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.