CKD Stage4، خواب آلودگی و تنفس کوتاه

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

CKD Stage4، خواب آلودگی و تنفس کوتاه

 

CKD Stage4، خواب آلودگی و تنفس کوتاه

به تازگی، ما دریافت تماس برای کمک برای stag4 CKD خود است. و او complians drownsiness او در تمام طول روز در امتداد و کوتاه تنفس.

از CKD Stage4 و خواب آلودگی

مرحله CKD 4 مرحله پیشرفته است که در آن GFR (GFR استاندارد است که به نشان می دهد که چگونه به خوبی کلیه خود را wrok) دامنه از 15 ~ 29 است. در این مرحله، صدمه به کلیه ها در حال حاضر جدی است. با توجه به کاهش عملکرد کلیه، بسیاری از نشانه ها و عوارض رخ می دهد.

خواب آلودگی است که عمدتا ناشی از کم خونی ناشی از - عوارض بیماری مزمن کلیوی stage4. کلیه ها کار می کنند به تولید یک ماده به نام erythrogenin، است که با تولید سلول های قرمز خون نقش دارند. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، آنها خواهد erythrogenin کمتری تولید می کند، که باعث کاهش سلول های قرمز خون در تعداد، باعث کم خونی.

CKD Stage4 و کوتاه از تنفس

CKD مرحله 4 نفر همیشه شکایت کوتاه تنفس. چرا؟ این است که با مشکل قلبی در ارتباط است. بیماری های قلبی است همچنین complicaton CKD است. همانطور که CKD توسعه، فشار خون بالا و خسارت وارده به رگ های خونی مشکل قلب، نشان می دهد که نشانه ای از اشکال در تنفس می شود.

چگونه برای مقابله با کوتاهی تنفس و خواب آلودگی؟

هر دو تنگی تنفس و خواب آلودگی توسط آسیب undelrying کلیه ایجاد می شود. بدین ترتیب، برای مقابله با این دو بیماری، مهم این است که به عقب صدمه به کلیه ها زمینه ای.

کارشناسان طب گیاهی چینی و ایمونوتراپی را توصیه کند.

طب گیاهی چینی برای آن کمک می کند تا به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه پیشنهاد شده است. بسیاری از گیاهان تونیک به بافت کلیه آسیب دیده است برای آنها توابع را برای بهبود ablility خود درمان سلول های کلیه آسیب دیده است.

ایمونوتراپی نیز پیشنهاد شده برای آن کمک می کند تا بازسازی سیستم ایمنی زمینه ای و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از پیشرفت آسیب کلیه. علاوه بر این، می تواند به جلوگیری از عود بیماری های کلیوی کمک می کند.

تا زمانی که صدمه به کلیه ها را می توان کاهش داد، هر دو تنگی تنفس و خواب آلودگی را می توان graudally معکوس شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.