آیا چی گونگ و طب سوزنی خوب برای رسیدن به سطح کراتینین نوسان است؟

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا چی گونگ و طب سوزنی خوب برای رسیدن به سطح کراتینین نوسان است؟

 

آیا چی گونگ و طب سوزنی خوب برای رسیدن به سطح کراتینین نوسان است؟

کراتین من 262 پایین تر از 287 است. الکترولیت من خوب هستند به جز برای ureaThank شما را برای صرف وقت در من دکتر و من واقعا آن را درک. من می خواهم بدانم: آیا چی گونگ و طب سوزنی خوب برای رسیدن به سطح کراتینین نوسان؟

چینی چی گونگ و طب سوزنی واقعا می تواند به بهبود گردش خون و حذف استاز خون، بنابراین آن را در تخلیه سموم از بدن مفید است. است که می تواند دلیل کاهش کراتینین سرم خود را. این بسیار خوب است.

کراتینین سرم را می توان با رژیم غذایی و ورزش مبتلا شده است، به طوری که یو پی اس و فراز زندگی عادی وجود دارد. این به این معنا نیست که عملکرد کلیه شما در حال بهبود است.اولتراسوند منعکس شرط درست کلیه. عملکرد کلیه است توسط بسیاری از موارد، نه تنها کراتینین سرم منعکس شده است.

من واقعا احترام راه خود را از انجام کارها، اما شما لازم نیست که به احساس خجالت از من بپرسید در مورد نتایج آزمون و نسخه خود را. اگر برای شما مهم نیست، شما می توانید گزارش های داخلی خود را به kidneyservice@hotmail.com ترک و من خوشحالم که شما تجزیه و تحلیل دقیق آن را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: است؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.