امید به زندگی از ESRD با عملکرد کلیوی کمتر از 15٪

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

امید به زندگی از ESRD با عملکرد کلیوی کمتر از 15٪

 

امید به زندگی از ESRD با عملکرد کلیوی کمتر از 15٪

بیماری مزمن کلیوی (CKD) است یک disorder.It مترقی را می توان به پنج مرحله بر اساس عملکرد کلیوی است که با میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) اندازه گیری تقسیم می شود. امید زندگی ESRD با کمتر از 15 درصد عملکرد کلیه چیست؟ این است که توسط بیماران مبتلا به این بیماری نگران کرده است. طول عمر از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

همانطور که کلیه ها به میزان قابل توجهی مختل میشود، مایعات و مواد سمی بیش از حد ساخت تا در بدن، در نتیجه هزاران complications.Irregular ضربان قلب، مایع ریوی، سردرد، etc.If هیچ پرخاشگر درمان، 15٪ عملکرد کلیه به اندازه کافی به ملاقات پایه فیزیولوژیکی نیست نیاز دارد.

دیالیز یک درمان جایگزین مهم برای ESRD با تابع کلیوی کمتر از 15٪ است، تنها می تواند بیش از 10٪ از تابع دارای کارکرد خوب kidney.The طول عمر متوسط ​​مردم در دیالیز را فقط 3 تا 5 زندگی years.The است امید از مردم با پیوند موفق کلیه می تواند از کسانی که در دیالیز زندگی می کنند طولانی تر است. اگر آنها می توانند شانس از پیوند کلیه، امید به زندگی آنها خواهد شد دو برابر یا حتی سه برابر از اگر آنها در dialysis.However هستند، نیز وجود دارد برخی استثنایی کلیه های جدید cases.The ممکن است فقط در طی چند روز و چند ساعت و حتی شکست.

دیالیز یا پیوند کلیه گزینه درمانی مطلوب برای درمان patients.Alternative می تواند کمک به طولانی شدن مدت امید به زندگی ESRD با 15٪ عملکرد کلیه است.

اگر عملکرد کلیوی را می توان تا حدی بهبود یافته است، بیماران به دیالیز و نه کلیه transplant.Micro چینی Osmotherapy پزشکی همراه با تصفیه خون نیاز ندارد می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه باقی مانده است.

تصفیه خون می تواند انواع مختلفی از سموم و مواد زائد از body.Thus حذف، می تواند یک محیط روشن و مطلوب برای ترمیم بافت کلیه اختلال ایجاد کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند سیستم خود شفا از بدن برای تحریک خود بازسازی بافت های کلیه را فعال کنید. بنابراین، می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. بنابراین، امید به زندگی شما خواهد شد به طور قابل توجهی طولانی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.