آیا Ketosteril چون برخی از عوارض جانبی

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا Ketosteril چون برخی از عوارض جانبی

 

http://www.kidneyservicechina.com/ask-a-question/698.html

سلام دکتر، من سطح کراتینین بالا، و من با استفاده از Ketosteril به سطح کراتینین کمتر، خواهد Ketosteril باعث برخی عوارض جانبی؟

Ketosteril است که معمولا با یک رژیم غذایی کم پروتئین برای کمک به سطح کراتینین کمتر استفاده می شود، به ویژه هنگامی که سطح GFR کاهش می یابد به کمتر از 25ml/min. مطالعه وابسته به زهرشناسی نشان می دهد که ketosteril سمیت بسیار پایین است و از آن را ندارد سمیت فتا است.

در حالی که کمک به کاهش سطح کراتینین بالا، ketosteril است به احتمال زیاد به علت برخی از عوارض جانبی مانند کلسیم خون بالا و اختلال متابولیکی اسیدهای آمینه. کلسیم خون بالا می تواند خطر ابتلا به آریتمی قلبی را افزایش می دهد. در حالی که ما می توانیم بگوییم اثر یک سمت شدید ترین ketosteril کاهش عملکرد کلیه است. Ketosteril فقط می توانید مهار تولید اوره و کراتینین و همچنین، به عنوان صدمه به کلیه، قادر به مقابله با ketosteril است. با از دست دادن عملکرد کلیه، زمانی که وضعیت توسعه ESRD، این نوع از دارو نتواند به کار کند.

بهترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا است که به بهبود عملکرد کلیه به تدریج.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جانبی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.