مقابله با نقرس مربوط به نارسایی کلیه

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مقابله با نقرس مربوط به نارسایی کلیه

 

مقابله با نقرس مربوط به نارسایی کلیه

چگونه به مقابله با نقرس مربوط به نارسایی کلیه؟ یکی از علائم شایع در درمانگاه است که افراد مبتلا به بیماری های کلیوی شکایت از درد مشقت بار در یک یا چند مفصل. نقرس و نارسایی کلیه متاسفانه به دست در دست.

نقرس سپرده کریستالهای مونو سدیم اورات در داخل و اطراف مفاصل است. آن است که توسط افزایش سطوح اسید اوریک ایجاد می شود و اسید اوریک است که پورین شکسته تشکیل شده است. سطوح بالای اسید اوریک باعث التهاب و آسیب به مفاصل و بافت نرم است. در موارد عادی، کلیه های سالم ما کمک به حذف اسید اوریک و دیگر مواد زائد از بدن، زمانی که شرایط توسعه به نارسایی کلیه، کلیه ها قادر به کار به طور معمول و به درستی، که منجر به اسید اوریک می سازد تا در بدن است. بنابراین نقرس می تواند با نارسایی کلیه همراه است.

پس چگونه به درمان نقرس مربوط به نارسایی کلیه؟ خوردن یک رژیم غذایی کم پورین، اجتناب از الکل، خوردن یک منبع فراوان از کربوهیدرات های پیچیده، چربی های اشباع شده پایین، پروتئین پایین، و نگه داشتن به خوبی هیدراته، آب تازه و خالص. با این حال، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند و ادم شدید و کاهش برون ده ادرار، مصرف آب خواهد شد به شدت محدود شده است. برخی از افراد مبتلا به نقرس برخی از داروها برای از بین بردن درد، اما یکی از عوارض جانبی این داروها ممکن است به علت از دست دادن عملکرد کلیه.

از اطلاعات ذکر شده در بالا، از آن آسان است برای ما درک کنند که کارآمد ترین راه برای درمان نقرس مربوط به نارسایی کلیه است که برای درمان بیماری کلیه با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. در این مورد، کلیه می تواند سطح اسید اوریک به طور معمول دوباره حذف، نقرس خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است. به یاد داشته باشید که شما باید سمت راست به یک زندگی بدون درد، پس از صرفه جویی در کلیه خود را شروع می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.