درد قفسه سینه در حالی که در دیالیز مبتلا به سندرم نفروتیک

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درد قفسه سینه در حالی که در دیالیز مبتلا به سندرم نفروتیک

 

درد قفسه سینه در حالی که در دیالیز مبتلا به سندرم نفروتیک

برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که در دیالیز هستند ممکن است در مورد درد قفسه سینه شکایت دارند، پس چرا این اتفاق می افتد؟ سندرم نفروتیک با اختلالات مختلف است که آسیب کلیه، پس از آن دقیق تر می گویند، آن گلومرول است ایجاد می شود. اگر سندرم نفروتیک است که به خوبی کنترل شده نیست، آن را به تدریج می تواند به نارسایی کلیه توسعه و بیماران دیالیز را تجربه خواهد کرد. خوب، درد قفسه سینه با دیالیز در ارتباط است؟

در واقع، درد قفسه سینه می تواند عارضه شایع دیالیز است. علل درد قفسه سینه شامل جنبه های زیر:

● هیپوولمی

● افت فشار خون از تخلیه مایع

● کم خونی

● ایسکمی را به عضله قلب

● اضطراب، استرس، فعالیت فیزیکی، بیماری

● سرعت جریان خون بیش از حد سرعت در بیمار مبتلا به بیماری های قلبی شناخته شده افزایش یافته است

در علاوه بر این به درد قفسه سینه، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که در دیالیز توصیه می شود ممکن است عوارض دیگری از دیالیز مانند گرفتگی عضلانی را تجربه، سردرد، تب، تهوع و استفراغ، و غیره

به عنوان یک ماده در واقع، درد قفسه سینه به خودی خود می تواند یک عارضه جانبی از بیماران پردنیزون سندرم نفروتیک معمولا را، به ویژه هنگامی رخ می دهد که دوز زیادی از پردنیزون به داخل ورید تزریق به سرعت. تغییر دوز دارو می تواند حواله این علامت، اما قبل از انجام آن با پزشک مشورت کنید.

برخی بیماران دیالیزی می گویند که دیالیز به بهبود کیفیت زندگی آنها نیست، اما آن را با تخفیف. بیماران دیالیزی باید به درد قفسه سینه و عوارض دیگر از دیالیز رنج می برند، و مهم ترین جنبه یک است که دیالیز قادر به درمان سندرم نفروتیک و هرگونه سایر بیماری کلیوی. در حال حاضر بیماران دیالیزی بیشتر و بیشتر تصمیم گرفتند برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک در دیالیز هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، کارشناسان آنها Osmotherapy طب میکرو چینی است که معمولا در چین استفاده می شود که هدف این است که برای صرفه جویی در کلیه های تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه توصیه می کنند. اگر شما علاقه مند در داروهای گیاهی چینی، پیام ما را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.