درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA در

پنج شنبه 1 فروردين 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA در

 

نفروپاتی IgA در یک اختلال خود ایمنی است. این زمانی اتفاق می افتد که IgA در یک پروتئین است که کمک می کند تا مبارزه بدن در برابر عفونت های سپرده در کلیه. حدود 25 درصد از بزرگسالان مبتلا به نفروپاتی IgA دچار نارسایی کلیه خواهد شد و در نهایت نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه. در حالی که هیچ درمانی برای بیماری کلیه وجود دارد، برخی از درمان می تواند کمک به آرام کردن و حتی متوقف کردن این بیماری درمان progression.A طبیعی برای نفروپاتی IgA خواهد شد به بیماران توصیه می شود.
درمان عمومی برای نفروپاتی IgA در
یکی از عوارض خون بالا pressure.Angiotensin آنزیم تبدیل (ACE) مهار کننده و مسدودکننده های گیرنده آنژیوتانسین (ARBs) می تواند به کاهش فشار خون بالا و نیز در حفاظت از عملکرد کلیه ها موثر است. علاوه بر این، آنها همچنین می تواند کمک به کاهش از دست دادن پروتئین به ادرار است.
کلسترول بالا ممکن است در نفروپاتی IgA توسعه است و می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد. با تماشای رژیم غذایی خود و مصرف دارو، آنها می توانند کمک به پایین آوردن سطح کلسترول خود را که می تواند کمک به آسیب کلیه آهسته.
پردنیزولون می تواند پروتئینوری کنترل و کمک به تسکین التهاب در کلیه ها، اما می تواند باعث عوارض جانبی مضر.
درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA در
درمان های بالا به اندازه کافی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و همچنین می تواند بسیاری از اثرات جانبی مضر، به ویژه پردنیزون به ارمغان بیاورد. درمان طبیعی استفاده می شود برای درمان نفروپاتی IgA، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک برنامه خارجی در منطقه کلیه است. این داروها superfinely خرد شود. با کمک مایکروویو، پزشکی می تواند به کلیه نرخ جذب directly.The نفوذ و زیست فعالی است که بسیار بالاتر از داروهای گیاهی سنتی.
پزشکی میکرو چینی می تواند سپرده های IgA در کلیه تنزل و فیلتر کردن آنها از بدن است. بنابراین، می تواند التهاب در کلیه ها را سرکوب می کنند.
با اصلاح اختلال عملکرد ایمنی و بازسازی سیستم طبیعی ایمنی بدن، سیستم ایمنی بدن می تواند function.Therefore محافظ خود را بهبود می یابند، از آن متوقف خواهد شد حمله به بافت کلیه سالم است.
آنچه مهم تر است، غنی از مواد مغذی می تواند سیستم خود درمانی بدن به بهبود عملکرد کلیه را فعال کنید.
به عنوان یک درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توجه بیشتر و بیشتری از بیماران و متخصصان پزشکی با توجه به بهره وری و اثر آن سمت صفر متصل شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.