کدام درمان کراتینین بالا آیا دوست دارید

سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کدام درمان کراتینین بالا آیا دوست دارید

 

کدام درمان کراتینین بالا آیا دوست دارید

درمان کراتینین بالا چه کسانی هستند؟ برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، کراتینین بالا است که معمولا با توسعه این بیماری دیده می شود، و افراد مشتاق برای پیدا کردن درمان کراتینین کارآمد بالا. سه گزینه درمان وجود دارد می تواند به کاهش کراتینین بالا کمک کند.

Ketosteril و رژیم غذایی کم پروتئین

Ketosteril نوع دارو در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی با آن آشنا هستند. این حالت معمولا با رژیم غذایی کم پروتئین همکاری برای کمک به به مردم پیشگیری و درمان خسارت های کلیه به علت اختلال متابولیسم پروتئین در بیماری مزمن کلیوی. Ketosteril می تواند اسید آمینه عرضه و کاهش تولید اوره و کمک به کاهش کراتینین بالا.

دیالیز

دیالیز نیز راه مشترک برای کمک به افراد مبتلا به بیماری های کلیوی را کاهش کراتینین بالا. اما این درمان کراتینین بالا است یکی از مردم نمی خواهند به گرفتن. با پیشرفت بیماری، علائم بیشتر و بیشتر آشکار ظاهر خواهد شد. پزشکان دیالیز برای کمک به تسکین برخی از علائم مانند سطح کراتینین بالا، سطح BUN بالا، ادم شدید، تهوع، استفراغ، تنفس دشوار و به همین ترتیب توصیه خواهد شد. اما حیف است که دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کند، بیماران به کاهش برون ده ادرار پس از یک دوره از زمان مصرف دیالیز پیدا کنید، که نشان می دهد از دست دادن عملکرد کلیه است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

این دو درمان کراتینین بالا ذکر شده در بالا هدف به منظور کاهش سطح کراتینین بالا، در حالی که این یکی از اهداف در کلیه ها صرفه جویی در با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه،. از آنجا که آن را می داند که سطح کراتینین بالا بدون شک به حالت نرمال یک بار کلیه ها می تواند به طور معمول دوباره کار، است که می گویند، عملکرد کلیه را می توان بازیافت.

این درمان سطح کراتینین بالا در داروهای گیاهی چینی بر اساس، و آن است که عمدتا در چین مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیه خواهد شد به تدریج تعمیر.

کاهش کراتینین بالا است تنها یکی از اثرات درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه، هدف نهایی آن است، ما بر این باور می توان آن را به دست آورد، به عنوان کلیه ها را نجات داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دارید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.