چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه

 

چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه

چگونه برای جلوگیری از عفونتهای پس از پیوند کلیه؟ مهم است که برای جلوگیری از بروز عفونت پس از پیوند کلیه، که شده است، زیرا حتی در برخی از موارد وجود دارد ممکن است عود پس از یک دوره از زمان دریافت پیوند کلیه، در حالی که عفونت یکی از عواملی که می تواند این عود را وادار است.

پیوند کلیه، در بسیاری از کشورها، به عنوان آخرین انتخاب برای بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است. پس از دریافت پیوند کلیه، مردم را به استفاده از داروهای ضد رد در بقیه عمر خود را. اما برخی از موارد بالینی ممکن است سطح کراتینین بالا دوباره پس از یک دوره از زمان، که به معنی کلیه جدید است به احتمال زیاد آسیب دیده می شود. اگر عملکرد کلیه ادامه می دهد به دست داده است، در نهایت مردم باید برای رفتن به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه دیگر.

95٪ از بیماری های کلیوی متعلق به بیماری های خود ایمنی. کمپلکسهای ایمنی و آنتی بادی های غیر طبیعی در بدن می تواند به بافت سالم آسیب برساند. با این حال، پیوند کلیه قرار می دهد کلیه جدید به بدن، آن را می کند و نه می تواند هر چیزی به تنظیم سیستم ایمنی بدن نمی کنند. چه تر است، کسانی که داروهای ضد رد به تدریج می تواند منجر به آسیب به سیستم ایمنی بدن، منجر به ایمنی پایین و افرادی که پیوند کلیه دریافت آسان به عفونت هستند. هنگامی که عفونت اتفاق می افتد، یک سری از چیزهایی که شما تجربه قبل از دوباره و دوباره خواهد آمد، مانند کمپلکسهای ایمنی، فاکتورهای التهابی، پاسخ ایمنی التهابی و آسیب کلیه.

اگر مایل به پیشگیری از عفونت های مختلف پس از پیوند کلیه، سیستم ایمنی غیر طبیعی باید تنظیم و ایمنی باید افزایش یافته است. ایمونوتراپی معمولا در چین بالینی استفاده می شود، و هدف آن است که به تنظیم سیستم ایمنی بدن با تعمیر آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیه و از بین بردن عوامل بیماری زا و حمایت واقعی چی. داروهای گیاهی چینی نقش مهمی در درمان سلول های بنیادی ایفا می کنند. کارشناسان می گویند که مردم مانع از پیوند کلیه، در صورتی که سلول های بنیادی دریافت کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.