سرماخوردگی در کودکان مبتلا به نفریت

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سرماخوردگی در کودکان مبتلا به نفریت

 

سرماخوردگی در کودکان مبتلا به نفریت

کودکان مبتلا به نفریت حساس برای گرفتن colds.It مهم است برای والدین برای کمک به فرزندان جلوگیری از colds.This است زیرا حتی یک سرماخوردگی ساده می تواند عملکرد کلیه را بدتر و یا به علت باعث عود بیماری می باشد.

نفریت یک اختلال ایمنی بدن است که به معنای سیستم ایمنی بدن حمله mistakenly.We سالم سلول های کلیوی با سیستم ایمنی طبیعی محافظ برای حفاظت از آنتی ژن های body.When ما مانند ویروس متولد شده است، باکتری ها و غیره بدن ما حمله، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی تولید برای مبارزه با است.

با این حال، در نفریت، سیستم ایمنی بدن می تواند به افتراق سلول های بدن از مواد مضر نیست، در نتیجه حمله به سلول های سالم کلیه mistake.Due به اختلال زمینه ای اساسی سیستم ایمنی بدن در نفریت، هر گونه ویروس می تواند که ممکن است در تضاد با ایمنی برای کودکان مجاز نیست با نفریت.

چگونه برای جلوگیری از سرماخوردگی در نفریت؟

افزایش immunity.Weak سیستم ایمنی بدن است که مقصر اصلی سرماخوردگی در nephritis.Therefore، افزایش ایمنی کلید برای جلوگیری از colds.Immunotherapy می تواند نفریت با بازسازی سیستم ایمنی طبیعی، درمان و بازیابی function.Thus ایمنی طبیعی است، سیستم ایمنی بدن را برای بازگشت مبارزه علیه ویروس normally.If شما تعجب است که بدانیم چگونه ایمونوتراپی به کار برای درمان نفریت اساسا، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.

دریافت آنفولانزا vaccinated.The می تواند از طریق vaccinations.Children مبتلا به نفریت جلوگیری و یا کاهش یافته و کاهش ایمنی می توانید از داشتن یک واکسن آنفولانزا بهره مند شوند. واکسن فصلی به کودکان مبتلا به نفریت توصیه می شود.

شستشوی دست ویروس often.Cold می تواند برای ساعت و سطح substance.It است زنده ماندن را برای کودکان مبتلا به نفریت برای شستن مکرر دستها و برای پوشاندن دهان و بینی هنگام sneezing.Meanwhile مهم است، آنها باید اجتناب از تماس با مردم آسیب دیده.

برخی از نکات برای جلوگیری از سرماخوردگی و شما می توانید ما را در خط برای کسب اطلاعات بیشتر مشورت کنید. همانطور که برخی از داروهای سرماخوردگی می تواند به کلیه ها سمی است، کودکان مبتلا به نفریت هرگز نباید داروهای OTC را بدون مشورت با پزشک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.