نفروپاتی IgA و فشار خون بالا،

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و فشار خون بالا،

نفروپاتی IgA و فشار خون بالا،

نفروپاتی IgA دارای علائم، مانند بسیاری از پروتئینوری، خون در ادرار و غیره فشار خون بالا یک علامت معمول برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است.

چگونه نفروپاتی IgA باعث فشار خون بالا؟

نفروپاتی IgA آسیب کلیه های خود ایمنی که در آن، این اختلال سیستم ایمنی به undelrying IgA باعث التهاب در کلیه ها است. کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن آب بیش از حد و مواد زائد از خون و نگه داشتن مواد مفید در خون باقی بماند.

کلیه علاوه functioin از بین بردن سموم و تولید ادرار، بسیاری از توابع دیگر. تنظیم فشار خون یک تابع مشترک است. کلیه ها، هنگامی که چاه fucntion، می تواند یک ماده به نام رنین، که می تواند کمک به regulat فشار خون آزاد. وقتی کلیه ها آسیب دیده می شوند، فشار خون را افزایش یا کاهش دهد. این است که چرا بیماران Nephroapthy غلظت IgA از فشار خون بالا رنج می برند.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟

آسیب کلیوی - فشار خون بالا، به عنوان نشانه ای از نفروپاتی IgA، باید از علت ریشه ای درمان می شود. بدین ترتیب، درمان که می تواند با بیماری کلیوی برخورد خواهد شد انتخاب بهتر است.

برای کاهش فشار خون بالا، درمان های زیر ممکن است توصیه می شود:

طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی با استفاده از گیاهان طبیعی، گیاهان و یا حتی قطعات حیوانی برای مقابله با شرایط مختلف پزشکی، از چین بسیار کهن است. بسیاری از گیاهان نشان می دهد ablities مختلف درمان طبیعی.

برخی از گیاهان کمک به افزایش گردش خون کلیوی، و کاهش علائم بیماری کلیوی. مهم تر، طب گیاهی چینی به ترمیم بافت های آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. تا زمانی که کلیه ها می تواند بهتر کار کند، قطعا، فشار خون خواهد شد خود به خود آزاد است.

ایمن درمانی

Immuntherapy یک biotherapy که به بازسازی سیستم ایمنی جدید که می تواند اختلال سیستم ایمنی غلظت IgA از ریشه معکوس کمک می کند است. این کلید برای جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر و عود از نفروپاتی IgA است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.