چشم انداز مشکل و بیماری مزمن کلیه

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چشم انداز مشکل و بیماری مزمن کلیه

 

چشم انداز مشکل و بیماری مزمن کلیه

بیماری مزمن کلیه، "آسیب سیستمیک" نامیده می شود، برای آن خطرات به اندام ها و بافت های مختلف را افزایش می دهد. ویژن problme است همچنین عوارض CKD است.

اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به CKD، شما ممکن است توجه زیادی به مشکل بینایی که ممکن است با آسیب کلیه assoicated شده پرداخت.

آب مروارید

آب مروارید یک وضعیت که در آن عدسی چشم شما ابری می شود. اگر شما مبتلا به دیابت، شما باید خطر بالاتر به: کانون رشد cotaracts، است که به نام "آب مروارید قند" است. سطوح بالای گلوکز با پروتئین های موجود در چشم واکنش نشان می دهند و به شکل یک محصول جانبی است که حل و فصل بر روی لنز.

Rentinopathy

Renitonpathy زمانی رخ می دهد که عروق خونی کوچک در چشم آسیب دیده، که معمولا به فشار خون بالا و دیابت مربوط می شوند. هر دو فشار خون بالا و دیابت هستند دو علت عمده CKD.

شبکیه چشم که نور حواس، یک لایه نازک از رگ های خونی و پایانه های عصبی که تحت پوشش پشت چشم است. هنگامی که این عروق خونی آسیب دیده، آنها را تضعیف و شکستن، باعث مشکل چشم.

کوری تدریجی

Glaucom یک بیماری چشم که نوری تاثیر می گذارد هرگز در باک چشم است. هنگامی که فشار بیش از حد می سازد تا در چشم، عصب بینایی می تواند به تبدیل شدن به آسیب دیده است. این باعث می شود خسارت وارده به چشم های خود را. Glaucome نیز یک مشکل چشم است که می تواند در بیماران مبتال به بیماری مزمن کلیه در بر داشت.

همانطور که بیماران CKD، به خصوص که او نیز از فشار خون بالا و دیابت رنج می برد، در معرض خطر بالاتر به dvelop مشکلات بینایی هستند. بدین ترتیب، آن مهم است برای نظارت بر وضعیت چشم خود را و دانستن علائم مشکل چشم برای پیدا کردن این شرایط در مرحله بسیار ابتدایی مفید باشد.

نشانه های احتمالی مشکل بینایی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، عبارتند از:

- لکه های سیاه

- دید تار، دو یا ابری

- touble دیدن چیزهایی از گوشه چشمان خود را

- شناور یا چراغ قرمز چشمک می زنند.

- درد یا فشار در و یا و یا هر دو چشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.