تنفس مشکل در گلومرولونفریت

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تنفس مشکل در گلومرولونفریت

تنفس مشکل در گلومرولونفریت

تنفس مشکل اشاره دارد به احساس بیماران مبتلا به breathing.Many مشکل یا ناراحت کننده با گلومرولونفریت ممکن است این تنفس discomfort.Difficult گلومرولونفریت تجربه ممکن است به علل زیر نسبت داده است.

احتباس مایع

این تابع کلیه مهم ترین است برای حذف مواد زائد و مایعات اضافی از body.However، در گلومرولونفریت، به عنوان زخم کلیه ها، آنها موفق به انجام وظایف normally.As در نتیجه، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد برای خلاص شدن از شر مواد زائد از بدن، در نتیجه در نتیجه در مورد جدی fluid.In، ریه خواهد شد با fluids.Thereby آب گرفتگی، می تواند مشکل تنفسی ایجاد کند. علاوه بر این، سطح بالایی از مواد زائد و سموم می تواند ظرفیت حمل اکسیژن از بدن تاثیر می گذارد، و در نتیجه تنفس سنگین.

اسیدوز متابولیک

اسیدوز متابولیک اختلال که در آن کلیه ها قادر به دفع آنیونهای اسیدی است که به دلیل کاهش تعداد این اسیدوز nephrons.Serious رخ نمی دهد تا GFR کاهش در مورد 20mls/min.If اسیدوز متابولیک رخ می دهد، بیماران مبتلا به گلومرولونفریت اغلب تجربه دشوار تنفس و نیز ممکن است کما، آریتمی و حتی شوک رنج می برند.

اختلال الکترولیت

کلیه های سالم می تواند سطح الکترولیت های مختلف در بدن مثل سدیم، پتاسیم، فسفر etc.Because از تغییرات ناشی از شیمی خون، تعادل، تعادل الکترولیتی از خون و سلول های، عدم تعادل disrupted.Electrolyte مانند سطوح بالای سدیم می تواند باعث تند شدن ضربان قلب و تنفس دشوار. با تنظیم رژیم غذایی، می تواند از بین بردن الکترولیت disorder.You می تواند ما را به دریافت یک رژیم غذایی شخصی مشورت.

کتواسیدوز دیابتی

بیماری کلیوی ناشی از دیابت است، به احتمال زیاد به علت زخم شدن گلومرول، و در نتیجه در قند glomerulonephritis.As می تواند به انرژی تبدیل نمی شود که نیازهای بدن، چربی ذخیره می شود تجزیه شده است به انرژی برای بدن فراهم می کند، در نتیجه افزایش تولید از ماده اسیدی در body.As نتیجه، کتواسیدوز دیابتی کتواسیدوز occurs.Diabetic به مشکل تنفسی ایجاد کند.

به عنوان یک تنوع از علل تنفس دشوار در گلومرولونفریت وجود دارد، اگر شما تجربه این وضعیت، شما باید پزشک خود را ببینید پیدا کردن علل در ابتدا.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.