آیورودا برای درمان بیماری مزمن کلیوی (CKD)

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیورودا برای درمان بیماری مزمن کلیوی (CKD)

 

آیورودا برای درمان بیماری مزمن کلیوی (CKD)

درمان آیورودا در هند سرچشمه گرفته اند و هزاران سال از history.It است که برای درمان بسیاری از مسائل مربوط به سلامت تا now.The را تمرکز اولیه درمان آیورودا مورد استفاده قرار گرفته است به ترویج health.It کلی یکی از گزینه های رایج برای درمان بیماری مزمن کلیه است در هند است.

اصل اساسی درمان آیورودا برای پیشگیری و درمان بیماری های از طریق حفظ تعادل بدن، ذهن و spirit.It با استفاده از انواع محصولات و تکنیک های به تعادل بدن از جمله گیاهان، ماساژ، رژیم غذایی، etc.It نقش نقش های زیر را در درمان بیماری مزمن کلیه.

کاهش علائم: بیماری مزمن کلیوی (CKD) می توانید هزاران علائمی مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، تورم درمان آیورودا etc.In شود، ورزش، مدیتیشن، ماساژ، تغییرات رژیم غذایی و غیره به patients.Meanwhile، گیاهان خاصی توصیه می شود مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل این علائم است.

افزایش ایمنی: گیاهان، پروتئین ها، مواد معدنی و ویتامین ها به بدن مقوی هستند و آنها می توانند ایمنی را افزایش و بهبود سلامت کلی بیمار.

پرورش روان: درمان آیورودا بر پرورش ذهنی و پزشکان healing.The معنوی نشان می دهد بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی اجتناب از احساسات منفی.

از بین بردن ضایعات: انما، ماساژ، روغن های پزشکی اغلب استفاده می شود برای کمک به از بین بردن زباله از body.It می تواند کمک به پاک کردن بدن.

فوق توابع اصلی درمانی آیورودا برای درمان بیماری مزمن کلیه.

با این حال، داروهای آیورودا پتانسیل سمی است. بعضی از داروهای حاوی فلزات سنگین که به body.Additionally مضر هستند، برخی از داروها ممکن است با داروهای غربی که بیماران taking.Therefore هستند، ارتباط برقرار کردن، بیماران هرگز نباید درمان را بدون مشورت با پزشک استفاده کنید.

با این حال، هیچ پژوهش روشن نشان میدهد، درمان آیورودا می تواند دچار اختلال کلیوی را التیام بخشد هر چند برخی از حامیان از مدافع treatment.To بازگرداندن ساختار کلیه اختلال و بهبود عملکرد کلیوی، درمان تهاجمی دیگر باید adopted.You می تواند ما را در خط به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان مزمن مشورت بیماری کلیوی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.