طب گیاهی چینی برای نفریت لوپوس

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

طب گیاهی چینی برای نفریت لوپوس

 

طب گیاهی چینی برای نفریت لوپوس

طب گیاهی چینی یک جنبه مهم از طب سنتی چینی است. این است که برای درمان بسیاری از شرایط تا now.In درمان نفریت لوپوس استفاده شده است، آن را به اثرات درمانی زیادی نشان داده شده است.

طب گیاهی چینی به طور عمده کشت، اما برخی از نسخه عبارتند از مواد معدنی یا حیوانی products.Depending بر روی شاخ و برگ گیاهان و استفاده از آن در نظر گرفته شده، طب گیاهی چینی را می توان در اشکال مختلف مانند پودر استفاده می شود، لوسیون etc.As گیاهان مختلف دارای خواص مختلف، برخی گیاهان خاص برای درمان یک مسئله سلامت معینی استفاده می شود.

داروهای گیاهی چینی سنتی برای نفریت لوپوس عمدتا medicines.It دهان طول می کشد زمان طولانی برای بدن به جذب دارو موثر ingredients.Meanwhile بیماریهای دهان و تشخیص بسیاری از معایب مانند طعم تلخ، تحریک دستگاه گوارش، etc.Also طب باقی مانده به کلیه ها، که می تواند فشار اضافی در kidneys.To را خلاص شدن از شر آن معایب گیاهی طب سنتی چینی، یک فرم جدید معرفی شده است برای درمان نفریت لوپوس شناخته شده به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی حذف شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در medicine.Based گیاهی چینی سنتی به وضعیت بیماری در لوپوس نفریت، مانند درجه صدمه به کلیه ها، علائم و غیره بر اساس، سبزی های مختلف در این therapy.This استفاده شده درمان خارجی که در آن گیاهان superfinely را درهم شکسته است و پس از آن در کیسه های bags.The دارو عمل در منطقه کلیه و داروهای موثر را می توان به ضایعات کلیوی با کمک مایع های نافذ و equipment.As اسمز از مواد تشکیل دهنده طب موثر می تواند ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ بسته بندی شده، درمان می تواند اثرات سرعت بیشتری از طب سنتی چینی گیاهی.

طب گیاهی چینی می تواند تعادل به عدم تعادل یین و یانگ در body.It بدن می تواند کمک به بهبود سیستم ایمنی طبیعی، در نتیجه توقف حمله به سالم tissues.Meanwhile کلیه، می تواند سیستم خود شفا بدن احیای به تحریک خود -بازسازی کلیه ها اختلال structure.Therefore، می تواند به بهبود عملکرد کلیوی به ارمغان بیاورد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می تواند نفریت لوپوس را از علل آن را درمان کنند. بنابراین، می توان آن را بیشتر زوال عملکرد کلیه خود را متوقف کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.