درمان برای مرحله IV نفریت لوپوس

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان برای مرحله IV نفریت لوپوس

 

درمان برای مرحله IV نفریت لوپوس

نفریت لوپوس، ثانویه به لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. این است که به شش stages.Stage IV نفریت لوپوس به عنوان نفریت لوپوس منتشر که شامل 50 درصد یا بیشتر از glomeruli.What درمان برای مرحله IV نفریت لوپوس است تعریف می شود تقسیم می شوند؟

مرحله IV نفریت لوپوس هم که شدید ترین و شایع ترین علائم subtype.Clinical در این مرحله شامل پروتئین، هماچوری، سندرم نفروتیک، فشار خون بالا، و نفریت creatinine.Lupus سرم بالا در این مرحله معمولا پیش آگهی ضعیف است بنابراین درمان تهاجمی است مورد نیاز است.

SLE یک بیماری یک اختلال خود ایمنی که در آن سیستم ایمنی بدن به سلول های خود بدن و organs.Approximately 60٪ از افراد مبتلا به SLE توسعه نفریت لوپوس که است یک مرگ cause.The غیر طبیعی فعالیت های قابل توجهی سیستم ایمنی بدن حمله می تواند کمپلکسهای ایمنی در خون می شود مانند غلظت IgA و IgG و IgM، C3 و C1q.These کمپلکسهای ایمنی سپرده گلومرولها برای بیرون کشیدن التهاب در التهاب kidneys.The را می تواند اختلال در گلومرول می شود، در نتیجه در مترقی زوال عملکرد کلیوی.

درمان برای مرحله IV نفریت لوپوس بستگی دارد به را به شدت disease.If بیماری خفیف است، کورتیکواستروئیدها به patients.When بیماری شدید می شود تجویز می شوند، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی داروهای recommended.These می تواند التهاب را در کلیه سرکوب و سرعت این بیماری progression.However، استفاده طولانی مدت از این داروها می توانند عوارض جانبی بسیاری را در body.What بیشتر شود، بیماری عود تنها بسته به این داروها حساس است.

درمان جایگزین برای مرحله IV نفریت لوپوس چیست؟ ایمونوتراپی است به درمان patients.This است توصیه می شود این نسخهها کار برای درمان این بیماری از طریق راههای زیر:

1. ایمونوتراپی می تواند فعالیت سیستم ایمنی غیر طبیعی برای جلوگیری از آسیب بیشتر سیستم ایمنی به کلیه ها را سرکوب می کنند.

2. برای تصفیه خون مورد استفاده در ایمونوتراپی می توانید کمپلکسهای ایمنی حذف در blood.Thus، آن می تواند به توقف مجتمع ایمنی بیشتری به سپرده در تصفیه خون kidneys.But می تواند آن سپرده را حذف کنید در کلیه.

3. طب گیاهی چینی مهمی در ایمونوتراپی است. این می تواند سپرده های ایمنی را در کلیه ها کاهش برای از بین بردن عوامل تحریک التهاب در کلیه ها.

4. ایمونوتراپی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بدن جهت بازسازی system.Thus ایمنی طبیعی، آن را به سیستم ایمنی بدن برای حمله به سلول های سالم در بدن متوقف شود.

5. عملکرد مهم دیگر ایمونوتراپی است برای تحریک سیستم خود شفا از بدن و بازسازی بافت های اختلال کلیه. بنابراین، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

از طریق درمان بالا، مرحله IV نفریت لوپوس خواهد شد اساسا کنترل می شود. دانستن اطلاعات بیشتر درمان، لطفا ایمیل به kidney120@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.