کمک به اجتناب از مادر مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز 7.62 کراتینین، BUN 93

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کمک به اجتناب از مادر مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز 7.62 کراتینین، BUN 93

 

کمک به اجتناب از مادر مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز 7.62 کراتینین، BUN 93

مادر من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه است، سطح کراتینین او 7.62 است و سطح BUN 93 است. من می دانم که این داده ها نشان می دهد که بیماری او شدید باشد، و دکتر در حال حاضر دیالیز مادر من توصیه. من نمی خواهم برای دیدن مادرم دیالیز. او می تواند به شما کمک کند؟ من او را بسیار دوست دارم. ما از هند می آیند. آیا به اصطلاح میکرو چینی Osmotherapy پزشکی موجود در هند؟

نگران نباشید بیش از حد. ما می توانیم احساس خود را درک کنید. BUN اندازه گیری غیر مستقیم و خشن از عملکرد کبد و کلیه است، اندازه گیری میزان نیتروژن اوره در خون. آزمون کراتینین تشخیص اختلال عملکرد کلیوی و اندازه گیری مقدار کراتین فسفات در خون. سطوح نرمال BUN بین 10 تا 20 میلی گرم / دسی لیتر برای یک فرد بزرگسال و 5 تا 18 میلی گرم / دسی لیتر برای یک کودک است. سطح کراتینین نرمال بین .5 تا 1.1 میلی گرم / دسی لیتر برای یک زن بالغ و .6 تا 1.2 میلی گرم / دسی لیتر برای یک مرد بزرگسال است. در حال حاضر سطح کراتینین مادر خود را به 7.62 افزایش یافته و سطح BUN 93، که بیش از حد به سطح طبیعی بسیار است. در بسیاری از کشورها، دیالیز توصیه می شود در زمانی که شرایط ایجاد نارسایی کلیه است.

اگر مادر شما برخی از نشانه های آشکار مانند ادم شدید، تهوع، استفراغ، تنفس دشوار، و غیره رنج می برد، لازم است به دیالیز است. اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد به دیالیز یا پیوند کلیه. صحبت از دیالیز، آن است که قادر به درمان نارسایی کلیه، آن را تنها می تواند جایگزین بخشی از عملکرد کلیه. پس از یک دوره از زمان تجربه دیالیز، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خروجی ادرار کاهش می یابد، که نشان می دهد عملکرد کلیه کمتر و کمتر می شود پیدا کنید.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است که عمدتا در چینی بالینی استفاده می شود برای درمان نارسایی کلیه است. این است که در داروهای گیاهی چینی بر اساس، و تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه مقاصد نهایی خود را. بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از هند و کشورهای دیگر برای این درمان طبیعی به چین می آیند، چرا که زنده بودن مهم ترین چیز است. اما پس از این وضعیت پایدار می شود، بیماران می توانند این درمان در منزل، به تحکیم اثر درمان کنند. اگر عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، دیالیز می توان جلوگیری کرد. انگشتان دست عبور برای مادر خود را نگه دارید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.