ارتباط میان آلرژی و سندرم نفروتیک در کودکان

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

ارتباط میان آلرژی و سندرم نفروتیک در کودکان

 

ارتباط میان آلرژی و سندرم نفروتیک در کودکان

چه رابطه بین آلرژی و سندرم نفروتیک در کودکان است؟ سندرم نفروتیک در کودکان 2-3 ساله کودکان اتفاق می افتد، اما تمام سنین را تحت تاثیر قرار می تواند، علت آن ناشناخته است، بسیاری از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک ناشی از آلرژی ها مانند اگزما، آسم، تب یونجه، و غیره، اما هیچ عامل حساسیتی خاص بوده است مشخص شده در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک.

اگر ما به دنبال حفظ رابطه بین آلرژی و سندرم نفروتیک در کودکان، شاید پورپورای آلرژیک می تواند مفید باشد. آلرژی می تواند یک دلیل مشترک از پورپورای آلرژیک که به معنی گردش از کمپلکسهای ایمنی مانند غلظت IgA، IgG و سپرده در چرم اصل بالا مویرگ ها، منجر به واسکولیت. خون در ادرار و پروتئین در ادرار می تواند دو علائم رایج این بیماری است. برخی از موارد پورپورای آلرژیک ممکن است آسیب به کلیه ها می شود، و به تدریج توسعه سندرم نفروتیک.

رایج ترین نوع سندرم نفروتیک در کودکان بیماری با تغییرات ناچیز است. پردنیزون به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است که معمولا داده می شود، و در 90٪ از موارد، این وضعیت باعث بهبودی کامل این بیماری است. عود در 75٪ از سندرم نفروتیک در کودکان، به ویژه در 2 سال اول رخ می دهد. عود بیماری می تواند رخ دهد پس از پردنیزون را کاهش و یا درمان را متوقف کرده است، اما به ندرت در دوزهای بالا رخ می دهد. برای برخی از کودکان، استفاده طولانی مدت از پردنیزون در دوزهای بالا ممکن است یک سری از عوارض جانبی مانند ماه چهره، چاقی مرکزی، ایمنی پایین، خلق و خوی بد، فشار خون بالا، کندی رشد و توسعه و غیره تا حدودی، ایمنی کم شود به احتمال زیاد به علت عدم تحمل غذایی یا آلرژی ها، علائم شایع سندرم نفروتیک در کودکان است.

به عنوان پدر و مادر از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، آنچه آنها می خواهند برای کنترل وضعیت کودک خود را با خیال راحت و جلوگیری از عوارض جانبی که ممکن است رشد و توسعه خود را تحت تاثیر قرار. اگر این وضعیت به خوبی می تواند کنترل شود، یک درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک در کودکان توصیه خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.