آیا می توانم آبلیمو راهنما نارسایی کلیه

دو شنبه 9 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم آبلیمو راهنما نارسایی کلیه

 

آیا می توانم آبلیمو راهنما نارسایی کلیه

آیا می توانم آب لیمو کمک نارسایی کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، یک رژیم غذایی سالم و معقول مورد نیاز خواهد، در زمانی که شرایط ایجاد نارسایی کلیه. اگر شما عاشق لیمو، شما اوراق قرضه در مورد مراقبت از چنین یک سوال.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آنها باید بدانند که نیازهای غذایی ساخته شده برای آنها بر اساس شرایط خاص خود را دارند و گزارش تست. آب لیمو برای مثال، آن است که مناسب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. آب لیمو حاوی مقدار زیادی از ویتامین C و برخی از ویتامین B کمپلکس است، آن است که در مبارزه با درد مفاصل و نقرس بسیار مفید است. به غیر از آن، آب لیمو می تواند نارسایی کلیه در برخی از راه کمک کند.

در سطوح اسید اوریک بالا

اسید اوریک بالا یک علامت مشترک از نارسایی کلیه است، به منظور کاهش سطوح اسید اوریک، نوشیدن چای را متوقف و شروع به در نظر گرفتن آب لیمو 1 یا 2 لیمو در یک لیوان آب ولرم یا سرد، اولین چیزی که در صبح در معده خالی. بلافاصله بر روی کلیه ها عمل می کنند به خیط و پیت کردن اسید اوریک بیش از حد، که به طور موثر جلوگیری نقرس کمک می کند.

در یبوست

نگاهی آب 1 لیمو را در یک لیوان آب داغ در هنگام خواب.

در سردرد

برش لیمو را به 2 نیمه و گرم این نیمه را در آتش یک به یک و به ترویج بر روی پیشانی با این نیمه لیمو گرم، که می تواند کمک به تسکین سردرد فورا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. راه دیگر برای از بین بردن سردرد بلافاصله به چای سیاه و آب فشار، از مجموع 1 لیمو را در آن است و آن را گرم بنوشید.

آب لیمو نیز می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مقابله با مشکلات گوارشی، کم خونی، خونریزی لثه ها و به همین ترتیب. اگرچه آب لیمو دارای مزایای بسیاری، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز توصیه می شود، آن را متفاوت باشد. است که به دلیل پیشنهادات در مورد مصرف آب است که معمولا به بیماران دیالیزی داده می شود، به ویژه هنگامی که آنها تجربه کاهش برون ده ادرار، گاهی اوقات، مصرف آب به شدت محدود اگر بیماری شدید است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.