آیا می توانم بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) چون تند شدن ضربان قلب

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) چون تند شدن ضربان قلب

آیا می توانم بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) چون تند شدن ضربان قلب

برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) شکایت دارند که آنها در حال تجربه ضربان قلب سریع، که ممکن است آنها را در شب بیدار و آنها را دشوار است به عقب بر گردیم به خواب. آیا تند شدن ضربان قلب همراه با بیماری کلیه پلی کیستیک؟

کلیه انجام کار خود را از فیلتر کردن و بازگشت به جریان خون در حدود 200 لیتر از مایعات هر 24 ساعت، آن گردش خون است که باعث می شود کلیه ها و قلب کنار هم قرار گرفتن است. فشار خون بالا یکی از عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک، که می تواند بیش از حد کار قلب، منجر به ضربان قلب سریع است. بیشتر به طور خاص به آن می گویند، فشار خون بالا باعث می شود قلب پمپ کردن خون بیشتر است. هنگامی که عملکرد کلیه مختل شده است، کاتکول آمین ها در خون افزایش خواهد یافت، که تسریع ضربان قلب است.

بزرگ شدن از آن کیست ها در حال رشد در کلیه ها می تواند به بافت اطراف کلیه ظلم و ستم، به تدریج باعث می شود کلیه ایسکمیک و anoxic. اگر کلیه ها نمی توانند به درستی و به طور معمول کار، عدم تعادل الکترولیتی رخ خواهد داد. منیزیم است، ماده معدنی، کمک می کند تا تنظیم قند خون و فشار خون، حفظ ریتم قلبی ثابت نگه داشتن استخوان های قوی، یک سیستم ایمنی سالم حمایت کرده و حفظ عضلات و عملکرد عصب.

به عنوان یک کلیه بیمار و بیماری پلی کیستیک که در دیالیز هستند، شما ممکن است پیدا کردن ضربان قلب سریع ممکن است در حین دیالیز رخ می دهد، به خصوص در پایان دیالیز. به طور معمول، پزشکان پس از دانستن اینکه شما در حال تجربه ضربان قلب سریع از شما بخواهد در حالی که برای نشستن.

اگرچه بیماری کلیه پلی کیستیک به آرامی توسعه، اگر این بیماری به خوبی کنترل نشده است، آن را به تدریج به سمت ESRD که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه شوند. کارشناسان هشدار می دهند بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک را به درمان سریع و کارآمد است که با هدف کوچک کردن کیست با خیال راحت و به بهبود عملکرد کلیه است برای کنترل این وضعیت به خوبی، به عنوان یک درمان برای این اختلال کلیوی وجود ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.