مقابله با بی اشتهایی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مقابله با بی اشتهایی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

 

مقابله با بی اشتهایی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

اگر کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک بی اشتهایی، پدر و مادر خود باید در مورد پیش آگهی این بیماری و فرزندان خود، رشد AOS و شرایط توسعه نگران است. اطلاعات به شرح زیر است انتظار می رود برای کمک به پدر و مادر از کودکانی که سندرم نفروتیک با بی اشتهایی است.

هنگامی که فرزند شما مبتلا به سندرم نفروتیک، او احتمالا نمی خواهید به خوردن به اندازه. بعضی از کودکان به احتمال زیاد به تجربه کم خونی، اگر سندرم نفروتیک است که به خوبی کنترل نشده است. داروهای کودکان را برای درمان بیماری ممکن است برخی از عوارض جانبی شود. همه از این عامل ممکن است منجر به بی اشتهایی. پس چه می تواند پدر و مادر را به کودکان خود کمک؟

، OE در خدمت بخش های کوچکی از مواد غذایی کمتر از شما فکر می کنید کودک شما می خورد

، OE نظر دادن ویتامین روزانه کودک (پس از مشاوره دکتر)

، OE را غذا دلپذیر

، OE اجتناب از گفتگو در مورد غذا خوردن

، OE ارائه مواد غذایی در راه جذاب (با استفاده از قاشق های رنگی و صفحات با اشکال جالب به خصوص برای بچه ها ساخته شده است)

، Œ دان، AOT را گسترش صرف غذا

، OE فعالیت فیزیکی تشویق

تغییرات پدر و مادر را برای مقابله با بی اشتهایی، باید بر اساس پیشنهادات رژیم غذایی برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک. در علاوه بر این به بی اشتهایی، فرزند خود را رنج می برند بدون هیچ علامت دیگری از سندرم نفروتیک؟ عود بیماری در طول دوران کودکی رخ می دهد، آن را غیر معمول است برای علائم را برای بازگشت در دوران بزرگسالی، با این حال، ممکن است. بی اشتهایی می تواند یکی از عوارض جانبی استفاده از مدت زمان طولانی از گلوکوکورتیکوئیدها، که ما آن را در بالا ذکر شد و پدر و مادر مجبور به پرداخت توجه بیشتری به این. اگر شما در پیدا کردن این شرایط می تواند به خوبی کنترل نمی شود، شما می توانید با ما در مورد ابهامات خود را بگویید، ما دوست داریم که به توصیه های پزشکی خود را.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.