سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم، درمان

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک در کودکان: علل، علائم، درمان

 


سندرم نفروتیک می تواند هم در بزرگسالان و هم در کودکان تاثیر می گذارد، اما معمولا بیشتر در کودکان children.In رخ می دهد، آن است که بین سنین 2 تا 6 سال شایع ترین است. شما می توانید علل، علائم و درمان سندرم نفروتیک در کودکان یاد بگیرند.

علل سندرم نفروتیک در کودکان

سندرم نفروتیک است یک disease.It خاص است در هر بیماری کلیوی که صدمه می زند units.As های های فیلتر نتیجه رخ می دهد، آسیب اجازه می دهد تا پروتئین ها از طریق گلومرول عبور و تا پایان در urine.Nephritis است یک علت شایع سندرم نفروتیک. بیماری دیگری که باعث سندرم نفروتیک، مانند دیابت و لوپوس، بر سایر قسمت های بدن نیز هست.

علائم سندرم نفروتیک در کودکان

تورم، پروتئین، چربی خون و هیپوآلبومینمی علائم سندرم نفروتیک در کودکان هستند.

تورم رخ می دهد به ویژه در اطراف چشم خود را و در مچ پا و feet.It رخ می دهد به دلیل از دست دادن پروتئین در ادرار است.

پروتئینوری رخ می دهد به دلیل اختلال فیلتر واحد در کلیه. سندرم نفروتیک در کودکان توسط پروتئینوری (> 3.5g/day) است مشخص می شود. نشت پروتئین های سنگین در ادرار می تواند باعث ادرار برای تبدیل شدن به کف آلود.

نتایج نمایانگر رخ می دهد به دلیل از دست دادن آلبومین در urine.It می تواند ایمنی را تضعیف کرده و باعث می شود تعدادی از مشکلات بهداشت و سلامت دیگر.

نتایج نمایانگر سندرم نفروتیک در کودکان مربوط به از دست دادن پروتئین های سنگین در ادرار است.

درمان سندرم نفروتیک در کودکان

استروئیدها: داروی استروئیدی پردنیزون است که معمولا برای درمان سندرم نفروتیک در children.Prednisone تجویز می تواند پروتئین در ادرار به برخی از extent.If کودکان پاسخ به مواد مخدر، پروتئین و تورم خواهد شد در ظرف یک تا دو ماه کاهش دهد.

داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی

اگر سندرم نفروتیک در کودکان بهبودی ندارد، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی ممکن است در نظر گرفته شود داروهای instead.The می تواند سیستم ایمنی بدن از حمله به بافت سالم کلیه جلوگیری و کاهش عود بیماری است.

دیورتیک ها

دیورتیک ها نیز نامیده می شود قرص آب نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به افزایش خروجی ادرار به کاهش تورم است.

تغییرات رژیم غذایی

کم نمک است که در سندرم نفروتیک در کودکان توصیه می شود برای جلوگیری از احتباس آب و ادم بیشتر.

طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک در کودکان است. این می تواند علائم این بیماری با اصلاح سیستم ایمنی بدن و احیای واحد فیلترینگ اختلال در کلیه ها کنترل کنید. بنابراین، می تواند این بیماری اساسا و به طور کامل کنترل کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.