چگونه برای کاهش کراتینین 4 در PKD

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 4 در PKD

 

http://www.kidneyabc.com/pkd-basics/1514.html

در شرایط بیشتر، کراتینین می تواند در یک سطح ثابت نگه داشتن به عنوان مواد زائد و دیگر به کراتینین می تواند با kidneys.Due به ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه فیلتر، کراتینین بالا رخ می دهد تا بیش از نیمی از عملکرد کلیوی است lost.In PKD، چگونه به کاهش کراتینین 4؟

کراتینین بالا 4 در PKD

در شرایط مناسب، کراتینین نرمال 0.6 به 1.2mg/dL است و در مردان بزرگسال و 0.5 تا 1.1 mg / dl در بزرگسالان 4 females.Creatinine به مراتب بالاتر از level.It طبیعی است این بدان معنی است که کلیه خود را دچار اختلال شده است significantly.In برخی از بیمارستان ها، هنگامی که به کراتینین 5 را افزایش می دهد، دیالیز تجویز خواهد شد.

برای PKD، دلیل اصلی کاهش عملکرد کلیه بزرگ شدن کیست است. همانطور که کیست بزرگتر و بزرگتر می شوند، استرس را به اطراف بافت کلیه نیز به بالا بردن، بنابراین در آسیب gradually.As کلیه کلیه بیمار قادر به حذف مواد زائد از بدن و در نتیجه، آن را به بالا creatinine.Creatinine 4 منجر شود عمدتا در مرحله 4 و نزدیک به مرحله 5 CKD. مرحله 4، مرحله زمان برای آماده شدن برای دیالیز و مرحله 5 نیاز به دیالیز است.

چگونه برای کاهش کراتینین 4 در PKD؟

برای کاهش کراتینین 4 در PKD، هدف درمان اصلی است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

در مرحله اول، آن است که به کوچک شدن کیست های بزرگ و کاهش فشار در kidneys.Once فشار بر کلیه ها کاهش می یابد، آن را باعث آسیب بیشتر به بافت های کلیه را متوقف کند.

ثانیا، برای کاهش کراتینین بالا، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال structure.If کلیه کلیه ها بهتر می توانند به کار به حذف مواد زائد از بدن، کراتینین بالا پایین تبدیل خواهد شد.

با این حال، وجود نداشت چنین راه حلی در طب غربی برای PKD با کاهش کلیه function.Micro چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان جایگزین برای PKD.It بدن می تواند کمک به بازیابی توانایی خود شفا به تحریک بازسازی خود است، در نتیجه کاهش سطح کراتینین بالا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.