اثر جانبی پردنیزولون در سندرم نفروتیک

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

اثر جانبی پردنیزولون در سندرم نفروتیک

 

اثر جانبی پردنیزولون در سندرم نفروتیک

Prednisonlone دارو بسیار معمول استفاده شده است که به کم کردن سرعت توسعه سندرم نفروتیک است. با این حال، آن را نشان می دهد برخی از عوارض جانبی که حیات جسمی و روانی بیمار تاثیر می گذارد.

Presnisolone و عملکرد آن

Presnisolone دارو های ضد iflamamtory ای بسیار قوی که می تواند کمک به کاهش نشانه ها و علائم Sydrome نفروتیک، مانند تورم، ها و دیگر Disases کلیه است. انتظار می رود به حذف مایعات بیش از حد از بافت است. بیش از نیمی از بیماران با sydnrome نفروتیک پیشنهاد را به پردنیزولون.

بر اثر عوارض جانبی پردنیزولون در سندرم Nephroptic

هر echmical دارو دارای عوارض جانبی، بنابراین پردنیزولون کند. در اینجا عوارض جانبی پردنیزولون که ممکن است به نظر می رسد که در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک رخ می دهد.

عوارض جانبی نیز می تواند به علت تداخلات دارویی رخ می دهد. در اینجا برخی از عوارض جانبی شایع از پردنیزولون که با استفاده طولانی مدت همراه:

- ناراحتی معده

- بی خوابی

- سردرد

- آسان کبودی

- آکنه

- تعریق بیش از حد

- علائم strech

- کاهش سرعت بهبودی زخمها

- پارگی تاندون ها

- درد عضلانی

- وزن دوباره

- مشکل حافظه

- افزایش اشتها

- تهوع

- از دست دادن پتاسیم

- احتباس سدیم

- نوسانات خلقی

- افسردگی

- سردرگمی

- قند خون بالا

- فشار خون بالا

اگر عوارض جانبی به شما مقدار زیادی مشکل و باعث می شود شما احساس ناراحت، لطفا به طور مستقیم پزشک خود و یا 911 تماس با ما تماس بگیرید. بسیاری از درمان جایگزین دیگر به presnisolone است وجود دارد، اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر را ترک کرده و ما خوشحالیم که به شما ظرف 48 ساعت پاسخ را به من بدهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.