FSGS، سطح کراتینین نرمال، پروتئینوری، فشار خون نوسان

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

FSGS، سطح کراتینین نرمال، پروتئینوری، فشار خون نوسان

 

FSGS، سطح کراتینین نرمال، پروتئینوری، فشار خون نوسان

س: من از FSGS به مدت بیش از 3 سال است رنج می برند. و از سطح کراتین من در محدوده طبیعی هستند. نتایج را به من ادرار 24 ساعته: پروتئین، مجموع، نتیجه ادرار 78.8 مرجع invetval 0-15.0؛ PROT، 24 ساعت نتیجه محاسبه فاصله 591.0 مرجع 30.0-150.0

سطح فشار خون من در نوسان است، مثل یک اهن مرتفع و پیچ و خم دار تفریحگاه های کودکان و غیره آن را از خوب به بد می رود. من شروع به از کولیت رنج می برند مطمئن نیستم اگر مرتبط با آن به مشکل کلیه و دکتر فکر می کند ممکن است برخی از ارتباط وجود دارد. تا کنون، من هر دارو هورمون پزشک احساس آن را وضعیت من در دراز مدت بدتر گرفته نشده است

: با تشکر از پرسش شما. در اینجا برای شما suggetsions من.

1. به عنوان سطح کراتینین خود را در محدوده طبیعی است. این بدان معنی است که fucntion کلیه شما هنوز هم خوب است. شما باید حداقل 50٪ fucntion کلیه، آن را فراهم می کند فرصت را برای شما به از FSGS خود را بهبود می یابند.

2. پروتئین در ادرار است که هنوز هم مانند قبل. که می گویند، آن را تشدید نمی کند. اما شما نیاز دارید که آن را کنترل کنند، اگر شما دچار این مشکل برای یک مدت طولانی، شما ممکن است مشکل تورم داشته باشد. اگر پروتئین افزایش یافته است، برخی از علائم خطرناک اتفاق خواهد افتاد.

3. فشار خون شما باید به خوبی توسط medicine.The کنترل نوسان فشار خون ممکن است بیماری شما را تشدید کنند. طب گیاهی چینی کمک می کند تا آن را کنترل کنید. این دارو اثرات خوبی در این زمینه برای بیماران مبتلا به FSGS.

4. من فکر می کنم کولیت ممکن است به دلیل مشکل کلیوی. اما نگران نباشید، می توان آن را حل کرد.

5.As شما دارو هورمون استفاده نمی کند، شما مصرف سیکلوسپورین؟ با توجه به شرایط شما، یک یا چند مورد از درمان های زیر ممکن است مفید باشد: دهان و دندان در نظر گرفتن طب چینی و خارجی با استفاده از طب چینی، حمام دارو، پاها حمام خود را به کنترل فشار خون و move >> نمایش دوباره و تجزیه و تحلیل پیچیده ایمنی بدن خود را. پروتئین در ادرار مشکل حل خواهد شد.

علاوه بر این، Taichi، طب سوزنی و فتیلهگذاری، گوا درمان SHA نیز ممکن است کمک به ایمنی خود را تنظیم کنید، برای جلوگیری از عود از FSGS شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.