نارسایی کلیه و جوش های پوستی

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه و جوش های پوستی

 

نارسایی کلیه و جوش های پوستی

جوش های پوستی است، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه غیر معمول نیست. همانطور که نارسایی کلیه ایجاد می کنند، راش پوستی ممکن است به تدریج بدتر.

نارسایی کلیه و جوش های پوستی

پوست سالم فراهم می کند یک مانع بین داخل بدن و محیط خارج است. راش را نشان می دهد تغییرات در پوست است. بثورات پوستی است که معمولا یک مشکل جزئی که ممکن است هیچ درمان نیاز دارند. با این حال، در صورتی که در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اتفاق می افتد، آن را نشانه ای از باید توجه زیادی را جلب است.

معمولا، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، جوش های پوستی در نظر گرفته شده است یک بیماری التهابی سیستم به جای یک اختلال پوستی محلی. عمدتا دو علل بثور پوستی برای در نظر گرفتن وجود دارد.

- اختلال سیستم ایمنی. بیش از 95٪ از بیماری کلیوی به اختلال سیستم ایمنی مرتبط است. بدین ترتیب، هر گونه باکتری ها می توانند باعث نشانه آشکار در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. جوش های پوستی بسیار شایع علامت اختلال سیستم ایمنی بدن است.

- فسفات در خون. کلیه ها کار می کنند به حذف سموم و مواد زائد در خون. با این حال، هنگامی که نارسا شدن کلیه ها، کلیه ها نمی کند به اندازه کافی برای فیلتر فسفات بیش از حد از خون، باعث ساختمان فسفات. سطح فسفر بالا مشکلات پوستی کمک خواهد کرد. خارش پوست و جوش های پوستی از علائم رایج این بیماری است.

چگونه به درمان جوش های پوستی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

بثورات پوستی همراه با نارسایی کلیه به طور قابل توجهی می تواند بر کیفیت زندگی بیمار است و می تواند اثر منفی بر سلامت جسمی و روانی آنها. در نتیجه، مهم است که برای به دست آوردن درمان در اسرع وقت.

برای مقابله با ضایعات پوستی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، ما به پیدا کردن درمان هایی که بر روی پوست علل راش تمرکز.

کارشناسان توصیه می ایمونوتراپی و طب گیاهی چینی. ایمونوتراپی کمک می کند تا معامله با اختلال سیستم ایمنی زمینه ای که کاهش بثورات پوستی از ریشه.

طب گیاهی چینی به بافت کلیه آسیب دیده را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه برای فیلتر کردن بیش از حد فسفات در خون کمک می کند.

علاوه بر این، بسیاری از راه های طبیعی وجود دارد که می تواند کمک به کاهش بثورات پوستی با خیال راحت. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر را ترک یا ایمیل به kidneyask@hotmail.com است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پوستی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.