چگونه به مدیریت خستگی در نفروپاتی IgA در کودکان

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به مدیریت خستگی در نفروپاتی IgA در کودکان

 

چگونه به مدیریت خستگی در نفروپاتی IgA در کودکان

خستگی یا ضعف است عجیب و غریب به کودکان مبتلا به نفروپاتی IgA نیست. چگونه برای مدیریت این علامت به خوبی؟ یافتن پاسخ در حال حاضر!

خستگی و نفروپاتی IgA در کودکان

همانطور که برای خستگی، عوامل بسیاری می تواند نقش داشته باشد. کم خونی یکی از علل عمده برای آن یک عارضه شایع نفروپاتی IgA است. کلیه ها می توانند یک ماده ای به نام اریتروپویتین، که مربوط به تولید سلول های قرمز خون آزاد کند. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی عمل کند، آنها را تولید اریتروپویتین کمتر، باعث کم خونی. و خستگی بارز ترین نشانه کم خونی است.

در نتیجه، اگر فرزندان خود را ضعیف همه روز طولانی به نظر می رسد، شما در حال پیشنهاد او را برای تست هموگلوبین. و اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر ترک و دریافت کامل لیست تست از نفروپاتی IgA برای کودکان.

برای مدیریت خستگی ناشی از کم خونی، ما باید علت بیماری کلیوی می دانم. تعمیر بافت کلیه آسیب دیده به بهبود تولید اریتروپویتین، که کاهش خستگی کمک خواهد کرد. طب گیاهی چینی است که در اینجا پیشنهاد برای آن کمک می کند تا به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

علاوه بر این، برخی از گیاهان کمک به بهبود تولید سلول های قرمز خون، استفاده می شود که برای مقابله با کم خونی خاص. می خوام یک لیست گیاهان دارویی برای وضعیت پزشکی شما؟ ترک پیغام به kidneyask@hotmail.com و در دریافت یک پاسخ ظرف 48 ساعت.

یکی دیگر از علت خستگی برای کودکان نفروپاتی IgA توسعه صدمه به کلیه ها است. نارسایی کلیه مراحل پیشرفته بیماری کلیوی است. بدون کنترل خوب، نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه و یا حتی در نهایت ESRD.

نفروپاتی IgA کلیه یک بیماری خود ایمنی است. و برای جلوگیری از نارسایی کلیه، بازسازی سیستم ایمنی جدید بسیار مهم است. تا زمانی که سیستم ایمنی زمینه ای را می توان تجدید، قطعا صدمه به کلیه ها می شود متوقف خواهد شد بدتر شدن. ایمونوتراپی این دستاورد می تواند کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: در کودکان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.