نفروپاتی IgA در کودکان همراه با هماچوری

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA در کودکان همراه با هماچوری

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-symptoms/689.html

هماچوری، همچنین به عنوان "خون در ادرار" شناخته می شود، می تواند یک تجربه بسیار شایع در کودکان مبتلا به نفروپاتی IgA.

نفروپاتی IgA در کودکان همراه با هماچوری

هماچوری دو نوع - ناخالص و میکروسکوپی است. در جزئیات، هماچوری آشکار را می توان با چشم غیر مسلح دیده می شود و شما می توانید ادرار به رنگ صورتی یا ابری را ببینید. با این حال، هماچوری میکروسکوپی، به عنوان نام آن اعمال می شود، شما نیاز به میکروسکوپ به پیدا کردن سلول های قرمز خون در ادرار خود استفاده کنید. و شما ممکن است چیزی متفاوت با ادرار طبیعی با چشم غیر مسلح خود را، زمانی که شما از خون میکروسکوپی در ادرار رنج می برند را ببینید.

چه عواملی باعث ادرار خونی در کودکان مبتلا به نفروپاتی IgA؟

هماچوری می تواند به نفروپاتی IgA خود ایجاد می شود برای کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن مواد زائد و حفظ مواد مفید در خون. وقتی کلیه ها آسیب دیده می شوند، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای نگهداری سلول های قرمز خون، باعث نشت سلول های قرمز خون، شناخته شده به عنوان ادرار خونی.

با توجه به صدمه به کلیه، درمان باید چگونه به بهبود عملکرد کلیه هدف. کارشناسان طب گیاهی چینی توصیه می شود برای بیش از صدها نفر از گیاهان تونیک به کلیه ها هستند. و مهم تر، برخی از خاص می تواند توانایی خود درمان کلیه های آسیب دیده بافت را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه، و همچنین کمک به کلیه ها برای نگه داشتن سلول های قرمز خون.

عوارض دیگر از نفروپاتی IgA نیز ممکن است هماچوری در بیماران می شود. نفروپاتی IgA صدمه به کلیه ها خودایمنی، که به راحتی باعث عفونت های مکرر است. عفونت ادرار، ناشی یا از کلیه یا مثانه، یک علت شایع هماچوری میکروسکوپی است.

برای کاهش این شرایط، شما ممکن است ایمونوتراپی است که کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن را تازه کنید و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با کلیه ها و عفونت آسیب دیده را امتحان کنید. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات، شما می توانید یک پیام به kidneyask@hotmail.com ترک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هماچوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.