ضعف و نارسایی کلیه

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

ضعف و نارسایی کلیه

 

ضعف و نارسایی کلیه

بسیاری از بیماران احساس هفته تمام روز، با نارسایی کلیوی زندگی می کنند. خواندن و پیدا کردن اطلاعات دقیق در مورد ضعف و نارسایی کلیه.

علل ضعف و قوت

ضعف می تواند توسط عوامل بسیاری را در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ایجاد می شود. در اینجا برخی از علل شایع ضعف برای اطلاع شما.

کم خونی اشاره به شرایط بیمار از کمبود اکسیژن است که در آن رنج می برد - حمل سلول های قرمز خون. معمولا، کم خونی می تواند در مراحل اولیه و یا میانی بیماری های کلیه، که باعث کاهش عملکرد کلیه را بدتر یافت می شود. اگر شما نمی دانید که آیا شما کم خونی داشته یا ​​نه، شما می توانید به علائم زیر از کم خونی مراجعه کنید: سردرد، لرز، اشکال در تنفس، پوست رنگ پریده، سخت به غلظت و غیره اگر شما بیش از 2 از علائم، شما باید خطر بزرگی برای دریافت کم خونی را تحت تاثیر قرار.

یکی دیگر از دلایل ضعف در نارسایی کلیه، کمبود آهن و اسید فولیک است. فقدان اشتها، ناراحتی دستگاه گوارش، تهوع، استفراغ، خونریزی تمام علت احتمالی از کمبود آهن و فولیک اسید می باشد. این می تواند کم خونی کلیوی را بدتر کنند و باعث خستگی.

همچنین، برخی از درمان نیز ممکن است ضعف بدتر در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شود. به عنوان مثال دیالیز که معمولا باعث می شود بیماران به شدت احساس ضعف در برخی موارد است.

علاوه بر این، نشانه ها و ناراحتی های مختلف ممکن است به دلیل ضعف است. علائم نارسایی کلیه شامل درد، درد شکم، درد پهلو، عفونت های مکرر و غیره، که باعث می شود بیمار احساس ضعف و سرگیجه است.

ضعف مدیریت

به مدیریت ضعف بیمار نارسایی کلیه، ما هرگز نباید تمرکز بر روی میزان صدمه ای کلیه از دست بدهند. خسارت های کلیه که منجر به کم خونی، دیالیز، کمبود آهن و اسید فولیک و نشانه های مختلف است.

برای کنترل صدمه به کلیه ها، درمان گیاهی پیشنهاد برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان یک نتیجه، در بهبود عملکرد کلیه را بهبود بخشد انرژی خود را دریافت و از شر ضعف کمک خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.