نفریت: فشار خون بالا و کمر درد

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفریت: فشار خون بالا و کمر درد

 

نفریت: فشار خون بالا و کمر درد

نفریت نیز شناخته شده است به عنوان glomerulonephritis.It است با التهاب فیلتر واحد در kidneys.Progressive کاهش عملکرد کلیوی می تواند منجر به بی شمار از فشار خون symptoms.High و درد کمر شود به طور معمول در نفریت برجسته است.

فشار خون بالا در نفریت

فشار خون بالا یک شتاب دهنده از زوال عملکرد کلیه است. این است که عمدتا با توجه به دلایل زیر:

کلیه سالم می توانند مایعات اضافی از بدن به تعادل مایعات در vessels.However خون، به عنوان بافت کلیه در نفریت زخم، آنها را قادر به حذف مایعات از بدن به صورت طبیعی حذف شده است. احتباس مایعات می تواند به فشار خون بالا کمک می کند.

علاوه بر این، کلیه می تواند رنین تولید، هورمون برای تنظیم خون pressure.The کلیه بیمار می تواند به رنین بیشتر که می تواند تولید آنژیوتانسین، Ⅰ. آنژیوتانسین تحریک تولید Ⅰ می توانند تولید آنژیوتانسین Ⅱ تحریک. Ⅱ آنژیوتانسین می تواند رگ های خونی به افزایش فشار خون منقبض می شوند.

برای کنترل فشار خون بالا در نفریت، مهارکننده های ACE و داروهای ARB داروهای drugs.These کلاسیک نه تنها می تواند فشار خون بالا را پایین بیاورد، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه باقی مانده محافظت.

علاوه بر این، درمان باید مورد استفاده قرار گیرد برای کاهش احتباس مایعات است. محدود کردن مصرف مایعات necessary.Also است، ادرار آور است استفاده می شود برای کمک به حذف مایعات اضافی از بدن با افزایش تولید ادرار.

درد کمر در نفریت

درد کمر، نیز نامیده می شود کمر درد است که معمولا در nephritis.Nephritis دیده می شود با زخم از کلیه tissues.The زخم می تواند کپسول کلیه کشش، در نتیجه در درد کمر و در نتیجه برجسته شده است.

برای تسکین درد کمر به طور موثر، درمان برای بازگرداندن اختلال tissues.If کلیه بافت های کلیوی می تواند به خوبی ترمیم شده، درد کمر کنترل خواهد شد.

به غیر از درد کمر و فشار خون بالا، نفریت می تواند علائم دیگر مانند پروتئین در ادرار، خون در ادرار etc.If شما در حال تجربه کردن این علائم می شود، شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت کمک بیشتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کمر ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.