چیزی در مورد از دست دادن وزن برای بیماران دیالیز شما باید بدانید

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چیزی در مورد از دست دادن وزن برای بیماران دیالیز شما باید بدانید

 

چیزی در مورد از دست دادن وزن برای بیماران دیالیز شما باید بدانید

از دست دادن وزن برای بیماران دیالیزی می تواند مشکل باشد، از آن زمان و فداکاری طول می کشد برای رسیدن به اهداف از دست دادن وزن خود را. رژیم غذایی کاهش وزن هنگامی که شما در دیالیز می تواند چالش افزوده به برخی از پیشنهادات رژیم غذایی برای بیماران دیالیز است.

چرا برخی از مردم در دیالیز می خواهید به از دست دادن وزن؟

اگر افرادی که در دیالیز اضافه وزن و یا چاق هستند، آنها ممکن است از دست دادن وزن به دلایل زیر بهره مند شوند:

کنترل بهتر فشار خون

سطح کلسترول و تری گلیسرید کاهش یافته است

بهتر کنترل قند خون، در صورتی که مبتلا به دیابت

افزایش انرژی

صلاحیت برای پیوند کلیه

چگونه برای شروع یک رژیم غذایی کاهش وزن زمانی که شما در دیالیز توصیه می شود؟

متخصص تغذیه می تواند کمک به شما یک برنامه غذایی نگه می دارد که در ذهن هر دو رژیم غذایی دیالیز شما و تمایل خود را برای از دست دادن وزن، در همان زمان، پزشک شما ممکن است نشان می دهد که ورزش برای شما بهتر است را تشکیل می دهند. در زیر راهنمایی از دست دادن وزن رژیم غذایی برای افراد در دیالیز:

از خرید و عادات غذا خوردن خود آگاه باشید

ورزش با موافقت پزشک خود را در

کاهش مصرف کالری و چربی

از اندازه بخش خود آگاه باشید

تغییرات تدریجی ممکن است کمک به شما در دستیابی به نتایج بهتر است. این رویکرد فقط یک تغییر در رژیم غذایی خود، اما تغییر در شیوه زندگی خود نیست. برخی بیماران دیالیزی می توانند پس از درمان احساس ضعف و در نتیجه فاقد انگیزه برای ورزش، که می تواند زمانی که در تلاش برای از دست دادن وزن در دیالیز تبدیل شدن به یک دشوار است. افراد تحت دیالیز صفاقی ممکن است مشکل از دست دادن وزن داشته باشند زیرا آنها در جذب گلوکز از محلول دیالیز. با این حال مردم در PD معمولا زمان و توانایی به ورزش داشته باشد، و این باید یک بخشی از زندگی روزمره شما باشد.

پس از همه، از دست دادن وزن یک نکته آسان برای بیماران دیالیزی است. اگر شما در حال تجربه سردرد، ضعف، تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلانی، مشکلات خواب و یا عوارض دیگری از دیالیز، به تیم مراقبت های بهداشتی خود در مورد آن، یا شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بدانید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.