گلومرولونفریت: کم خونی و خستگی

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت: کم خونی و خستگی

 

گلومرولونفریت: کم خونی و خستگی

گلومرولونفریت یک بیماری خاص نیست، بلکه یک گروه از شرایطی که می تواند بخش از کلیه نام glomeruli.It تاثیر می گذارد یک بیماری پیشرونده است و می تواند باعث بی شمار بیماران conditions.Many را می تواند کم خونی و خستگی تجربه، به خصوص در مرحله پیشرفته.

علل کم خونی در گلومرولونفریت

کلیه انجام تابع اساسی از بین بردن مواد زائد از خون و تنظیم سطح مایع آب و همچنین تولید کلیه hormones.Healthy می تواند یک هورمونی به نام اریتروپویتین، که باعث تحریک مغز استخوان برای تولید تعداد مناسب سلول های قرمز خون مورد نیاز برای تولید حمل اکسیژن به کم خونی organs.For حیاتی، بیماران مبتلا به گلومرولونفریت می تواند تجربه صورت خستگی easily.Pale همچنین در کم خونی دیده می شود. کم خونی همچنین به مشکلات قلبی کمک می کند.

چگونه برای مدیریت کم خونی و خستگی در گلومرولونفریت؟

EPO

مهندسی شده ژنتیکی EPO فرم EPO است معمولا به درمان کم خونی در glomerulonephritis.It است معمولا زیر پوست، دو یا سه بار در week.If بیماران روی دیالیز می توانید عکس های EPO را تحمل نخواهد کرد آلوده، آنها می توانند این هورمون را به صورت داخل وریدی به هنگام درمان دریافت.

اتو

در طول درمان EPO، مکمل آهن نیز used.They است می تواند کمک به افزایش هماتوکریت به یک level.Also رضایت بخش است، بیماران مبتلا به گلومرولونفریت و کم خونی باید غذاهای غنی از آهن بخورید.

اسید فولیک

کم خونی ممکن است با اسید فولیک deficiency.If وجود بنابراین، بیماران باید اسید فولیک supplement.Green سبزیجات برگ دار غنی از اسید فولیک هستند را افزایش می دهد.

درمان های بالا می تواند کمک به از بین بردن کم خونی در گلومرولونفریت. با این حال، آنها می توانند علل ریشه ای این بیماری را از بین نمی برد. همانطور که در بالا ذکر شد، کم خونی ناشی از کاهش توانایی ترشحی کنترل kidneys.To این وضعیت، بیمار باید درمان را برای بازگرداندن بافت کلیه مختل و عملکرد کلیه را بهبود می یابند. اگر کلیه ها می تواند EPO به طور معمول تولید، کم خونی به طور کامل کنترل می شود. سپس بیماران از شر خستگی خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خستگی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.