اختلال خواب و IgA نفروپاتی

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

اختلال خواب و IgA نفروپاتی

 

اختلال خواب و IgA نفروپاتی

خواب ضعیف می تواند در بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد و بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در افراد مبتلا شایع هستند.

خواب پور، همچنین به عنوان بی خوابی شناخته می شود، یک تجربه مشترک برای بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است. در اینجا برخی علل شایع برای خواب فقیر در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

علل خواب ضعیف

اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد است که از نفروپاتی IgA رنج می برند، بی خوابی ممکن است ایجاد می شود:

- سندرم آپنه خواب. به عنوان، نفروپاتی IgA توسعه، ممکن است بدتر شوند به نارسایی کلیه و بیماران تنفس دشوار است. این ممکن است علل سندرم آپنه خواب، که تمام شب بیدار بیمار را حفظ خواهد کرد.

- سطح عالی سمی. کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن مواد سمی، مانند مواد زائد و آب بیش از حد، از خون، که محیط داخلی تمیز نگه می دارد. زمانی که کلیه ها شکست خورد، مواد سمی در خون باقی بماند، باعث سطح خون بالا سمی، که خطر ابتلا به بی خوابی را افزایش می دهد.

- سندرم پای بیقرار. آن را نیز عارضه برای افرادی که توسط نفروپاتی IgA تحت تاثیر قرار. برای افراد مبتلا به سندرم پای بی قرار، آنها ممکن است خارش یا tingly احساس در پاهای خود را در هر لحظه، که باعث می شود آنها به خوبی می تواند خواب.

- خارش پوست. خارش پوست است که همیشه با بیماری کلیوی در ارتباط است. در شرایط طبیعی، کلیه ها می توانند پتاسیم تنظیم و حفظ سطح پتاسیم خون در محدوده نرمال در خون. با این حال، زمانی که کلیه ها توسط نفروپاتی IgA تحت تاثیر قرار، ممکن است سپرده پتاسیم در خون، که پوست خارش را القا می شود.

- خواب آلودگی در طول روز است. بسیاری از داروها برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA برای کاهش صدمه به کلیه ها، نشانه ها و عوارض آنها و غیره و برخی از آنها ممکن است باعث عوارض جانبی مانند خواب آلودگی در طول روز، که بیمار به از خواب بد رنج می برند باعث خواهد شد پیشنهاد شده است.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از علل دیگر است که می تواند مسئول به خواب ضعیف در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA. برخی از گیاهان و دیگر راه های طبیعی است که می تواند به مقابله با این علائم در نفروپاتی IgA وجود دارد، اگر شما علاقه، لطفا پیام زیر ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: IgA نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.