آیا می توانم سرد را نفروپاتی IgA بدتر

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم سرد را نفروپاتی IgA بدتر

 

آیا می توانم سرد را نفروپاتی IgA بدتر

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA معمولا گفته شده به آنها را نگه دارید به دور از سرما، در حالی که می تواند سرد نفروپاتی IgA را بدتر؟ به عنوان یک نوع بیماری خود ایمنی است، اگر این بیماری به خوبی کنترل شده نیست، بیماران خطر معینی برای نارسایی مزمن کلیه که نیاز به درمان دیالیز یا پیوند کلیه است.

از آنجا که بسیاری از نفروپاتی IgA یک بیماری سرد و یا دستگاه گوارش در مدت کوتاهی قبل از شروع علائم در کلیه، این احتمال وجود دارد که نفروپاتی IgA با پاسخ ایمنی بدن به عوامل عفونی شروع می شود. این بیماری یک بیماری خود ایمنی است که در آن تعداد زیادی از سپرده پروتئین-IgA در گلومرول. وقتی کمپلکسهای ایمنی سپرده در کلیه ها، بدن ما آنها را به عنوان "دشمن" درمان خواهد شد، و سپس برخی از عوامل التهابی خواهد شد منتشر شده برای مبارزه با آن کمپلکسهای ایمنی، و ما آن را پاسخ ایمنی التهابی. در طول این نبرد، تابع، فیلتراسیون گلومرول ها خواهد شد به تدریج تحت تاثیر قرار.

هنگامی که بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA سرد، آنها همیشه شرایط خود را به عود پیدا کنید. این است که از آنجا که سرماخورده باشد می تواند باعث عوامل التهابی بیشتر به جمع آوری با یکدیگر برای مبارزه با کمپلکسهای ایمنی، که تشدید پاسخ ایمنی التهابی. خیلی سرد می تواند باعث نفروپاتی IgA بدتر. با این حال بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند که سرد امکان پذیر نیست را به داروهای سرماخوردگی های خود را بدون مشورت با پزشک خود است.

در چین، استفاده از داروهای گیاهی چینی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است. هدف از داروهای گیاهی چینی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود ایمنی. از طریق تخریب، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به از بین بردن آن کمپلکسهای ایمنی واریز در کلیه ها، که چیزی است که داروهای غربی قادر به انجام می باشد. صدمه به کلیه ها را می توان به تدریج از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب و ارائه تغذیه، که می تواند کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA جلوگیری از نارسایی کلیه تا حد زیادی ترمیم کنید. در همین حال از طریق تنظیم سیستم ایمنی بدن، از بین بردن عامل بیماری زا و حمایت واقعی چی. هنگامی که ایمنی را می توان بهبود یافته است، خطر ابتلا به سرما خواهد شد تا حد زیادی کاهش می یابد. اما ما بر این باور آنچه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA می خواهید بیشتر می باشد برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: IgA بدتر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.