عفونت و ادم ریوی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

عفونت و ادم ریوی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

 

عفونت و ادم ریوی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک است که معمولا در children.It دیده می شود این است یک اختلال مقاوم به درمان به طور معمول با relapses.Infection مکرر و ادم ریوی برجسته معمولا در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک دیده می شود.

عفونت در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

عفونت می تواند باعث عود مکرر بیماری (شما می توانید درمان طبیعی برای جلوگیری از عود سندرم نفروتیک دوران کودکی یاد بگیرند)، پاسخ به درمان و عفونت های شدید گاهی منجر به death.Infection شود در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است که عمدتا به دلیل به دلایل زیر:

* آلبومین یکی از پروتئین عمده در پروتئین سرم و عمل به عنوان آنتی بادی در body.It ما است می تواند بدن را در برابر infection.However، مقدار زیادی از نشت آلبومین ادرار محافظت می کند، و در نتیجه immunity.So ضعیف آن باعث می شود که کودکان مستعد ابتلا به عفونت است.

* علاوه بر این، پردنیزون و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند که اغلب برای درمان سندرم نفروتیک توسط سرکوب سیستم ایمنی غیر طبیعی به activity.Unfortunately استفاده می شود، دارو نیز تحت تاثیر قرار system.It ایمنی معمولی می تواند خطر ابتلا به عفونت در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک را افزایش می دهد.

آنتی بیوتیک های خوراکی، واکسیناسیون پنوموکوکی، برخی از سیستم ایمنی و گیاهان دارویی چینی معمولا توصیه می شود برای کاهش خطر ابتلا به عفونت است.

ادم ریوی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

ادم ریوی ناشی از بیش از حد مایع در ریه ها است. این مایع جمع آوری در کیسه های هوایی متعدد در ریه ها، گیری دشوار به نفس، به ویژه هنگامی که دروغ گفتن در back.It می تواند تهدید کننده حیات در برخی موارد.

کلیه ها می توانند مایعات اضافی از بدن در condition.However راست حذف، کلیه بیمار قادر به انجام normally.Thus تابع، مایعات بیش از حد ساخت تا در بدن، به منجر به edema.In مرحله اولیه سندرم نفروتیک در کودکان، ادم عمدتا در پاها به دلیل رخ می دهد به gravity.As پیشرفت بیماری، بیشتر و بیشتر مایعات در بدن تجمع می یابد، در نتیجه ادم ریوی.

دیورتیک ها را می توان برای درمان ادم ریوی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک با افزایش خروجی ادرار استفاده می شود. علاوه بر این، کودکان باید یک رژیم غذایی کم نمک نگه دارید.

علل عفونت و ادم ریوی در کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.