پهلو و درد شکمی در بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

شنبه 7 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پهلو و درد شکمی در بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

 

پهلو و درد شکمی در بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

پهلو و درد شکم علائم معمول بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD). بیماران مبتلا یک lot.How کنترل درد با آن نگران مسئله برای بیماران است.

علل درد پهلو و شکم در PKD

در PKD با کیست های متعدد در حال رشد در سن kidneys.With برجسته، کیست دائما تصویر را بزرگ تر ببینید. به علت فشار به بافت اطراف کلیه و دیگر organs.Flank و درد شکم اغلب کسل کننده است و تصور می شود با کشش دیوار ایجاد می شود کیست و یا فشار بر سایر ارگان ها زمانی که کلیه ها و / یا کبد بسیار بزرگ است.

اگر پارگی کیست، بیماران می توانند درد ناگهانی و خون در ادرار شود. همچنین، عفونت کیست، چرخاندن کلیه، سنگ کلیه، عوامل منتسب به درد در PKD نیز. اگر شما در مورد علل درد خود را روشن نیست، لطفا ما در خط مشورت کنید.

درمان برای پهلو و درد شکم در PKD

داروهای ضد درد مانند استامینوفن اغلب به داروهای ضد التهابی patients.Nonsteroidal (داروهای ضد درد غیر استروئیدی)، مانند ایبوبروفن هستند معمولا recommended.This نیست توصیه می شود زیرا این داروها می تواند باعث صدمه بیشتر به افراد kidneys.Most شود پس از زهکشی تسکین قابل توجهی از درد. با این حال، درد می تواند عود.

همانطور که در بالا ذکر شد، کیست های بزرگ از علل عمده درد شکم و پهلو در کنترل PKD.To، درد به طور موثر، هدف درمان، مهم این است که کوچک شدن کیست و متوقف کردن کیست از رشد.

طب گیاهی چینی گزینه درمان برای PKD.The از مواد تشکیل دهنده دارو مؤثر می تواند سلول های اپی تلیال بر روی دیوار کیست کشتن و جلوگیری از کیست از fluids.Thus تولید در، کیست بزرگ شدن را متوقف خواهد کرد. علاوه بر این، با بهبود نفوذپذیری دیواره کیست و معکوس اختلاف فشار در داخل و خارج از کیست، مایعات در کیست خواهد شد خارج از بدن تخلیه می شود. اگر کیست ها منقبض شده، درد شکم و پشت کنترل خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.